Magazin: Ízek, élmények, információk
Szeptemberben végén a Hotel Intercontinentalban negyedik alkalommal került megrendezésre a már hagyományosnak számító Best of Heinemann rendezvény, ahol a társaság bemutatta aktuális alkoholos és boros portfólióját partnereinek. A rendezvény kiváló alkalom a termékkóstoltatásra, a signature koktélok megismertetésére és a vendéglátós partnerek edukálását célzó előadások szervezésére.
A Heinemann Testvérek Kft. piaci súlya folyamatosan növekszik, zászlóshajója a Jim Beam, amely a Nielsen felmérése alapján 2017 végére a mind a horeca, mind a retail kiskereskedelmi csatornában piacvezető pozíciót szerzett kategóriájában. Ennek elismeréseként a cég az idei Beam Suntory International konferencián elnöki díjban részesült. //
Kapcsolódó cikkeink
Mókás éttermi kampány: aki leadja a telefonját, ingyen bort kap
Az észak-itáliai Verona városában található Al Condominio étterem egy különleges…
Tovább olvasom >A bortermeléshez nélkülözhetetlenek az alacsony környezetterhelésű technológiák
Az agrártárca elkötelezett amellett, hogy Magyarországon minél kisebb környezetterheléssel járjon…
Tovább olvasom >Több mint négyezer doboz cigarettát találtak egy belga furgonban Nagylaknál
Több mint négyezer doboz cigarettát találtak a pénzügyőrök egy belga…
Tovább olvasom >További cikkeink
MTÜ: hatvanmillió forintos segítség a Hotel Silvanus helyreállításához
Március elején égett le a térség egyik leglátogatottabb szállodájának, a…
Tovább olvasom >Szakácsolimpia
A négyévente megrendezésre kerülő IKA Culinary Olympics Stuttgartban zajlott le…
Tovább olvasom >Meglepő ízibridek – A nap képe
Szeretjük a csokoládét! Sokunk kedvenc chiliszósza pedig az évekkel ezelőtt…
Tovább olvasom >