Íz- és színkavalkád Mondelez módra
Megnyílt a világ első Sour Patch Kids márkaboltja New Yorkban. A Mondelez cukorka 35 éves fennállása alkalmából döntött úgy, hogy megédesíti a világjárvány után újraéledő város mindennapjait.
Az időzítés talán meglepő, hiszen a nem-létszükségleti termékek fogyasztása visszaesett, az emberek bizalmatlanok a zárt helyszínekkel szemben. Mégis annyi móka, íz és élmény várja a márka kedvelőit, ami segít elfeledtetni a bezártság napjait.
A legédesebb sarok
A New York egyetemi negyed és a Soho bevásárló utcái közé ékelődik a Bond Street és Broadway sarkánál elhelyezkedő csodavilág, a Mondelez cukorka, a Sour Patch Kids márkaboltja, amely augusztus közepén nyitotta meg kapuit. Szó sincs ideiglenes pop-up jelenségről, a különleges édességbolt hosszútávra tervez.
A PRNewswire beszámolója részletesen bemutatja az attrakciókat, amikkel a márka elkápráztatja az ide érezőket. A dizájn, a színek, az ötletek, a márkázott ajándéktárgyak mind egy amerikai álomvilágot idéznek meg, minden érzékszervet megmozgatva.
Nem mindennapi édességbolt
Az üzletet az édesség szakboltok között világelső IT’SUGAR üzemelteti a Mondelez számára.
-Hihetetlenül izgalmas együttműködés ez a Mondelez International vállalattal a világ első Sour Patch Kids márkabolt megnyitása alkalmából. Az üzlet koncepciója, hogy életre keltsük ezt a sokak által szeretett márkát, exkluzív termékekkel és egyedi élményeken keresztül – mondta Jeff Rubin, az IT’SUGAR ügyvezetője.
Az eladótér közepén színes csövekből szállnak alá az ikonikus cukorka különböző ízvariánsai, hogy minden látogató saját maga állíthassa elő az egyedi csomagját kedvenceiből. Ezekhez rögtön szabadságszobor, dinnye, eper vagy Sour Patch Kids cukorka formájú tartódobozt is választhat. A limitált szériás ajándéktárgyak között bevásárlótáska is van, amibe az összes márkázott holmit hazaviheti. Zoknik, pólók, táskák, dobozok, bögrék, párnák, kulacsok, figurák, sőt kulcstartóval egybeépített, a cukorkák ízeiben megjelenő ajakír csomagok is várják az érdeklődőket. Az egyik falnál a jellegzetes new yorki sárga taxiba beszállva egy piros cukorkaalakkal fotózkodhatnak a rajongók.
Bár cukor kompozíciókkal
Központi helyen rendezték be az édesség bárt, ahol séfek által megálmodott csodák várják az ide érkezőket. Hatféle hűsítő fagylaltkülönlegesség, négy desszert, egy smoothie és egy szivárványtorta szelettel felturbózott shake szerepel az étlapon, sokatmondó elnevezésekkel és vágykeltő fotókkal.
A bárból most csak elvitelre vásárolhatók meg a finomságok, amíg a város újra engedélyezi a beltéri étkezést. Korlátozott látogatószámmal és maszkviselési kötelezettséggel indult el az üzlet. Az önkiszolgáló szigetet folyamatosan fertőtlenítik és csak eldobható kesztyűben lehet az egyedi összeállításokat elkészíteni.
-A márka játékos, savanyú-majd-édes életérzését hoztuk el New Yorkba, a világ első Sour Patch Kids márkaboltjába. Egy teljesen új szintre emeljük ezzel a rajongókkal való kapcsolatunkat. Ez az új állandó lakhelyünk, amivel kifejezzük, hogy a Sour Patch Kids nem megy sehova. Színes és ízes élményekkel várjuk a várost újra felfedezni kívánó hozzánk érkezőket – mondta Danielle Freid, a Sour Patch Kids brand managere.
Online is élmény
Aki még nem kész a kimozdulásra, online is beszerezheti az édességet, összeállíthatja egyedi csomagját vagy válogathat az ajándéktárgyak közül a sourpatchkids.com oldalon. A csomag kiszállítása után az ízek ugyanúgy élvezhetők, bár a teljes élmény csak a boltlátogatással élvezhető ki igazán.
Kapcsolódó cikkeink
Izgalmas kérdés, hogyan fog alakulni az ünnepi édességpiac
A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami…
Tovább olvasom >Magyarország Legjobb Cukrászdái 2024-ben
A viharos választási időszak után sokan találhatnak vigaszt egy kellemes…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: akadnak kihívások a piacon
A tavalyi infláció harapása az édességpiacon is mély nyomot hagyott.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >