Itt a Pure Piraña Hard Seltzer a Heinekentől
A Heineken piacra dobta Pure Piraña hard seltzerét. A termék Új-Zélandon és Mexikóban érhető el.
A Heineken ezzel a lépéssel belépett a hard seltzer kategória piacára. A Pure Piraña kilenc ízben lesz elérhető. A természetes ízű ital kevesebb mint 100 kalóriát tartalmaz 330 ml-ben.
ESM
…
Kapcsolódó cikkeink
„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Szenvedélyes szurkolókra koccint a Heineken
A Heineken® az UEFA Bajnokok Ligája kieséses szakaszával egy időben indítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >