Intenzíven fejleszti hálózatát az Invitel
A távközlési cég tovább folytatja hálózatának bővítését, három és félszeresére növeli a nagy sávszélességű kapcsolattal elért körzetek számát.
Az Invitel 2012-ben kezdte el 4,5 milliárd forintos fejlesztési programját, melynek célja, hogy minél több egyéni és üzleti előfizetőt érjenek el minőségi optikai és mikrohullámú hálózatok segítségével. Az erről szóló budapesti sajtóeseményen David McGowan vezérigazgató ismertette, hogy az optikai hálózatokkal kiszolgált ügyfelek 70 százaléka triple play szolgáltatásokat vesz igénybe, vagyis tévére, internetre és telefonra fizet elő.
A vezérigazgató elmondta, hogy a vállalati üzletágukból származó bevételek is egyre fontosabbak, a kolokációs piacon a második helyezettek, az adatközpont-szolgáltatás területén pedig a harmadik helyen vannak. Az ICT-tevékenységük volumene az elmúlt három évben a triplájára emelkedett, 50 százalékkal nőtt a nyereségük ebben az üzletágban.
Márta Imre operatív igazgató ismertette, hogy a fejlesztéseknek köszönhetően 1,1 millió háztartásban 3 millió embert érnek el. Adathálózatuk hossza pedig 2015 végére eléri a 9500 kilométert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >