Innováció az Ariel-től: áprilistól kapható az Ariel Active Gel kapszula
Az Ariel Active Gel kapszula 2-szer koncentráltabb folteltávolító erővel rendelkezik, mint az eddigi folyékony Ariel mosószer, ezért sokkal kisebb csomagban és helyen is elfér, használata pedig rendkívül egyszerű.
Az Ariel Active Gel kapszula kétszer koncentráltabb folteltávolító erővel rendelkező mosószert rejt magában, mint a folyékony Ariel, s így gondoskodik a ruhák tökéletes tisztaságáról. Kompakt méretének köszönhetően könnyű, és kis helyen is elfér.
Az Ariel Active Gel kapszula kétféle variánsban kapható, ahogy azt az eddigi folyékony Ariel mosószereknél is megszokhattuk: a zöld színű az univerzális mosószer, a lila színű pedig a színes ruhákhoz készült. Az Ariel Active Gel kapszula ötféle kiszerelésben kerül a polcokra (16 db, 24 db, 32 db, 40 db, 48 db). A termék ajánlott fogyasztói ára: 1699 Ft (16 db). A kiskereskedelmi árak ettől eltérhetnek.
Az Ariel Active Gel kapszula ihlette a Nagyszerű innovációk nőknek című ingyenes, szabadtéri kiállítást, amely 2010. április 8-ig tekinthető meg az Erzsébet téri Gödör lépcsősorán.
A rendhagyó tárlat olyan tárgyakra irányítja a látogatók figyelmét, amelyek manapság a női mindennapok észrevétlen kellékei, de a XX. században forradalmi újdonságként törtek be a nők életébe.
Ki gondolta volna, hogy a mosógépet a XX. század elején még úgy népszerűsítették, mint egy kolbásztöltésre, húsdarálásra is alkalmas masinát? Az installációban kiemelt helyet kapott a századfordulón megjelenő porszívó, mely kezdetben egy lovaskocsi vontatta monstrum volt. A tárlatról nem hiányozhat a női fegyvertár két meghatározó darabja, a rúzs és a szempillaspirál sem. Szintén elmaradhatatlan a melltartó, mely egy különc amerikai nőnek köszönhetően született meg két zsebkendő és egy szalag összevarrásával. A New York-i Macy’s nagyáruház polcain megjelent nylonharisnyáért pedig valódi tömeghisztéria tört ki, hat óra alatt ötvenezer pár talált gazdára. És ne feledkezzünk meg a mosógépről, amelyet – a Gfk Hungária által a közelmúltban végzett online kutatás alapján – a magyar nők a XX. század legnagyobb innovációjaként neveztek meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >