Indul a HelloFresh Írországban
A receptdobozairól ismert HelloFresh elindította szolgáltatását Írországban is. Ez a 18. ország, ahol a vállalat jelen van szolgáltatásaival.
Az év elején Japánban, majd Hollandiában való piaci bevezetést követő írországi indulás a cég szerint globális növekedési stratégiájában „fontos mérföldkövet” jelent.
„Izgatottak vagyun, hogy új főzési élményt kínálhatunk az írországi vásárlóknak, mely élményt a friss, helyi alapanyagok, a fogások széles választéka és a maximális kényelem jellemez” – nyilatkozta Thomas Griesel, a HelloFresh társalapító vezérigazgatója. „Nagy lelkesedéssel igyekszünk megvetni lábunkat és vezető szerepet kivívni magunknak az írországi receptdoboz-piacon.”
A vállalat a fővárosban, Dublinban nyitotta meg irodájt és egy a működését támogató fulfilment központot is.
Ugyanakkor helyi beszerzési megállapodásokat is kötött a cég ír beszállítókkal, így 100%-ban helyben tenyésztett marha- és csirkehúst, továbbá más helyi összetevőket kínál választékában. Ez ennek alapjául szolgáló kötelezettségvállalás a vállalat adatalapú platformja együtt segítheti hozzá a HelloFresht ahhoz, hogy az ír piacon egyedi értéket teremthessen.
“Globális know-how-ból és a helyi konyhák ismeretéből profitálva kínáljuk az ír és 17 nemzetközi piacunkról származó HelloFresh receptjeink változatos gyűjteményét” – fűzte hozzá Thomas Griesel.
„Részletekbe menő elemzéseink szerint az ír piac abszolút készen áll a receptdobozok fogadására és az ország nagyszerű lehetőségeket kínál célpiacunk bővítésére.”
ESM
Kapcsolódó cikkeink
50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50” kampányával
Működésének 50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50″ kampányával,…
Tovább olvasom >Megveheti a Coca-Cola HBC az ír BDS Vendingot
A Coca-Cola HBC Ireland&North-Ireland bejelentette, hogy megállapodást kötött a BDS…
Tovább olvasom >Egy év alatt 100 millió adag élelmiszert mentett meg a Too Good To Go
2023-ban több mint 100 millió adagnyi ételt mentett meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >