III. helyezés: Coke ZERO (Lauritzen Marketing) – A lehetetlen lehetséges

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 27. 08:00

Még egy év távlatából is emlegetik ezt a látványos megmozdulást a fogyasztók, és a kereskedők is méltán emlékeznek rá. Mind a Nielsen kereskedői megkérdezésében, mind a kreatív hátteret megítélő zsűri körében osztatlan sikert aratott a Coke Zero termékbevezetés támogatása, az új cukormentes kólatermék megkóstoltatása.Az élmény sampling keretében fiatal városi férfiakat állítottak meg egy kortyra, vagyis egy hűtött, 150 milliliteres termékminta elfogyasztására. Vidéki és budapesti csomópontokban – például MOM Park, Westend, Újbuda Center előtt – átlag 200 négyzetméteren, 1-2 hetes kitelepülés keretében promotálták a terméket. Lehetetlen volt nem észrevenni a nagyméretű, feltűnően márkázott 12 és 3 négyzetméteres konténert, a Chevrolet Jeepet és kisbuszt, a gurulós jégtárolókat, valamint a fekete-pirosba öltözött 10 fő munkaerőt.
A nagyobb konténerben, detektoros fémvizsgálat után, hajformázásra, cipőpucolásra, gombfelvarrásra, ingvasalásra ülhettek be a férfiak. Amennyiben megmutatták, milyen fémtárgyat rejtett ruházatuk, a hosztesztől túlélőcsomagot vehettek át, amely márkázott zoknit, alsónadrágot, fogkefét, dezodort, óvszert tartalmazott.
A hoszteszek, hosztok 1 napos terméktréningen vettek részt, ahol teljes körű képzést kaptak. A Coca-Cola és a Lauritzen Marketing vezetősége heti rendszerességgel ellenőrizte a csapatokat, szúrópróbaszerűen, ennek köszönhetően majdnem minden napra jutott minimum egy látogatás.
A bronzérmet és a hozzá tartozó díjakat Pozsonyi Andrea, a Lauritzen Marketing Kft. Senior Account Group Managere vette át.

Kapcsolódó cikkeink