Így neveld a cégedet: új online eszközt dobott piacra a Google
Grow My Store néven új eszközt vezetett be a Google, ezzel támogatva a kereskedők online és omnichannel vásárlóélményeinek növelését.
Az eszköz segítségével a kereskedők értékelést kaphatnak weboldalukról, s ezek, valamint az adott ország aktuális kereskedői adatai alapján a Grow My Store jelentéseket készít olyan ajánlásokkal, amelyek segítik a cégeket a vásárlói élmény javítását illetően.
A Google azokra az egyre erősödő vásárlói igényekre válaszul hozta létre az eszközt, amelyek több információt és szolgáltatást várnak az online kereskedőktől.
Kapcsolódó cikkeink
Idén a személyre szabottság a kulcsszó a kereskedelemben
Személyre szabottság, mesterséges intelligencia, fenntarthatóság – ezek azok a kulcsszavak,…
Tovább olvasom >Az év keresésekben: Google keresési trendek 2023
A Google Kereső nagyméretű információs bázisának köszönhetően évek óta segíti…
Tovább olvasom >Újabb szakaszában az új digitális piacszabályozás
Újabb nagy lépést tett az Európai Unió a tavaly novemberben…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
1664 Blanc most még stílusosabban, új csomagolásban
Az 1664 Blanc egy könnyed, citrusos és frissítő búzasör, amelynek…
Tovább olvasom >Nestea 330 ml
A Nestea két legközkedveltebb, frissítő, gyümölcsös íze, a citrom és…
Tovább olvasom >HULALA és GRAN CUCINA termékcsalád – A megbízható minőség ÚJ ARCA!
Megújul a Hulala és Gran Cucina termékek csomagolása, új designt…
Tovább olvasom >