Ígéretes tehetségek a Coca-Cola idei karácsonyi kampányában

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 11. 26. 11:02

Szinte már legendásak a Coca-Cola ünnepi kampányaihoz készült dalok. Az elmúlt két évben felcsendülő “Shake up Christmas” után most a “Something in the Air” viszi tovább az ismerős öt hangból álló melódiát, amelyhez a Coca-Cola három fiatal énekest kért fel.

Grayson Sanders írta és énekelte fel a számot, amelyben Lauriana Mae, az Atlantic kiadó énekese és Jono, a Mulinjer LLC zeneszerző-énekese működtek közre, a producer a Rock Mafia volt. A dal egyedi hangzása az eklektikus triónak, vagyis a soullal vegyített jazznek, valamint a pop és R&B hatások elegyítésének köszönhető.

Az iTunes-on is elérhető “Something in the Air” nemcsak reklámdal, hanem az idei karácsonyi kampány egyik központi eleme. December 3-tól a coke.hu oldalon egy applikáció segítségével bárki letöltheti a dalt, felénekelheti a saját verzióját, majd saját fényképével lemezborítót készíthet hozzá és megoszthatja barátaival.


A dal a 2012-es karácsonyi TV reklámban is főszerepet kapott, amelyet számos országban, egyebek mellett nálunk is ebben a hónapban kezdenek el vetíteni. Itthon, a mozikban november 26-tól december végéig, a tévécsatornákon pedig december elsejétől szintén a hónap végéig találkozhat vele a nagyközönség. A nemzetközi reklámfilmben a figyelmes nézők több budapesti helyszínt is felfedezhetnek, pl. a Madách teret. Köztéren pedig a szupermarketek környékén megjelenő citylight és óriásplakátok mellett építési hálón is feltűnik a már jól ismert Coca-Cola Mikulás a Károly körúton, de itthon elsőként, LED lámpákkal megvilágítva. Mindhárom felületen december hónapban látható a kampány, ahogy az online felületeken is ebben az időszakban futnak majd a bannerek.

A kampány anyagok letölthetők itt:
http://www.coca-colacompany.com/media-center

Kapcsolódó cikkeink