Idénymunka csábítja az áruházak dolgozóit
Nem elég az általános munkaerőhiány az áruházakban, a kereskedelemben dolgozókat a nyári szezonális munkalehetőségek is elcsábítják a boltokból, mert például turisztikai állásokban több pénzt kereshetnek és több a szabadidejük — tudta meg a Magyar Nemzet.
Kritikussá kezd válni a munkaerőhiány a boltokban, noha érezhető, hogy a nyári szabadságok miatt egyes területeken visszafogottabbak a lakossági beruházások. Azonban bizonyos jobban fizető szezonális munkák – például a nyári turisztikai álláslehetőségek – sokakat elcsábítanak a kereskedelemből, a dolgozóknak ugyanis a jellemzően 15-20 ezer forintos átlagos napidíj vonzóbb egy üdülőövezeti pihenőhelyen, mint a versenyszféra béreitől havonta átlagosan 25-30 ezer forinttal elmaradó áruházi fizetés. (Thurzó Katalin, magyarnemzet.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Idén a személyre szabottság a kulcsszó a kereskedelemben
Személyre szabottság, mesterséges intelligencia, fenntarthatóság – ezek azok a kulcsszavak,…
Tovább olvasom >A harmadik országbeli munkaerő foglalkoztatása a megoldás a hazai munkaerőhiányra?
A hazai munkáltató cégek egyre nagyobb arányban szembesülnek azzal, hogy…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű az eddig betakarított borszőlő minősége a villányi borvidéken
Átlagos mennyiségű és kiváló minőségű a jellegzetes kékszőlőfajták eddig betakarított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >