Idén légy te magad az ajándék, hiszen Veled teljes az ünnep – üzeni a Coca-Cola
Itthon és globálisan is a feje tetejére fordult minden, így a karácsonyunk is egészen más lesz idén. Derű a borúban, hogy talán így még inkább a valóban fontos dolgokra tudunk figyelni: egymásra. A minőségi együtt töltött időre, akár személyesen, akár online.
A Coca-Cola is erre építi kampányát világszerte és Magyarországon is, azt üzenve, Veled teljes az ünnep! Az Oscar-díjas Taika Waititi által rendezett nemzetközi karácsonyi kampányfilm már hamarosan itthon is megtekinthető. De külön a hazai közönség számára készült figyelemfelkeltő videókkal is találkozhatnak már a fogyasztók, mely szintén arra utal, hogy a karácsony varázsa abban rejlik, hogy ott legyünk egymásnak!
Eddig sem kellett volna, hogy arról szóljon a karácsony, ki milyen ajándékot kapott vagy mekkora csomaghalom várta a fa alatt, ahogy arról sem, eltalálta-e a legszebb szöget és a legcsillogóbb filtert az ünnepet megörökítő posztokhoz. Az idei vészhelyzet azonban minden eddiginél jobban rávilágít, hogy értékeljük azt, hogy a szeretteinkkel lehetünk. Még akkor is, ha csak online; vagy akár személyesen, de maszkban, másfél-két méterre egymástól.
A Coca-Cola magyarországi kampányával azt üzeni, Veled teljes az ünnep. Ezért azt javasolja az üdítőitalvállalat, hogy ne a híreket olvassuk, ne Instagramra gyártsuk majd a legmeghittebb pillanatok alatt a fotókat, hanem nyissuk ki a szívünket, vegyük észre a jót a másikban és a világ szépségeit, valamint legyünk mindenestül jelen, és töltsünk elég időt a szeretteinkkel.
Decembertől már az ünnepre hangoló üzenetekkel jelentkezik a Coca-Cola online videós és banner hirdetésekkel, valamint a kezdeményezésbe bevont partnerekkel, mint például Pamkutya, Viszkok Fruzsi és Abosi Barni. Ugyanekkortól pedig az ehhez kapcsolódó üzenetükkel közterületi hirdetésekben és a tévécsatornákon is találkozhatunk majd a figyelemfelkeltő megoldásokkal.
Hasonló gondolatmenet vezérli a Coca-Cola globális reklámfilmjét is, az Oscar-díjas rendező, Taika Waititi nevével fémjelzett kisfilm már elérhető a márka nemzetközi YouTube-csatornáján, hogy bemutassa, az a fontos, hogy együtt lehessen a család, és tényleg azokkal ünnepelhessünk, akik a szívünknek legkedvesebbek. Az összesen 91 országban vetített, látványos és egyben nagyon megható reklámfilm rövidített változata itthon december 1-től látható a tévében – és ITT is megtekinthető.
Kapcsolódó cikkeink
A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >