Idén is sikeres volt az OKK
Október 4-én rendezte idén az Országos Kereskedelmi Konferenciáját a FÁN Group. A 18. éves esemény középpontjában a mesterséges intelligencia állt. A jelenlévő több, mint 100 szakmai partnert ez alkalommal is az értékesítési szektort kihívások elé állító aktualitások, legfrissebb trendek és innovációk megvitatására hívta a FÁN Group, de most az AI egyre jelentősebb szerepét is kitárgyalva mindebben.
Kanizsai Tóth Csaba országos cégvezető iránymutatása a stratégia és az innováció, a hatékonyság és a fenntarthatóság mellett szóltak. A konferencia során számos izgalmas kérdés merült fel az AI jelenlegi alkalmazásairól és a jövőbeli lehetőségekről. Az előadók és szakértők a technológia hatásait, a vállalatok működésére gyakorolt pozitív és negatív következményeit, valamint a digitális átalakulás során felmerülő etikai dilemmákat tárgyalták.
A rendezvény minden évben azzal a céllal kerül megszervezésre, hogy a résztvevők tapasztalatokat és tudást cseréljenek, valamint új ötleteket generáljanak a vállalati stratégiákba. A konferencia sikeresen teremtett platformot idén is a szakmai diskurzushoz, amelyek segítik a vállalatokat abban, hogy lépést tartsanak a technológiai fejlődéssel. A FÁN Group elkötelezett amellett, hogy folyamatosan támogassa a hazai üzleti szektort, és elősegítse a mesterséges intelligencia fejlődését és alkalmazását. A konferencia résztvevői egyetértettek abban, hogy az AI nem csupán egy trend, hanem a jövő üzleti stratégiáinak alapja lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Teret nyerhetnek a baromfimájasok
A homogén, kenhető májas igazi hungarikum, és az erős hagyományok…
Tovább olvasom >Új prémium márkacsoport: Hentes Mester
Mostantól szívből ajánljuk szívsonkáinkat is. A FÁN GROUP Kft. 2022-ben…
Tovább olvasom >Nagy István: Biztosítsuk jellemzően hazai forrásból a magyarok élelmiszerellátását!
Ma már nemcsak a gazdasági, hanem a nemzetbiztonsági érdekünk is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >