Idén hetedik alkalommal rendezik meg az Európai Kereskedelem Napját

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 10. 26. 12:56

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ), mint az EuroCommerce magyarországi tagszervezete összefogva az ÁFEOSZ, az OKSZ, a KISOSZ, az MKIK, és az MBSZ országos érdekvédelmi szervezetekkel, a kereskedelmi vállalkozói kör támogatásával november 3-án hetedik alkalommal rendezi meg az Európai Kereskedelem Napját.

Az Európai Kereskedelem Napja rendezvény fő célkitűzése hogy a kereskedelmet, – mint az egyik legnagyobb GDP előállító, a legnagyobb ÁFA – befizető és a legtöbb munkavállalót foglalkoztató ágazatot – fókuszba állítsa. Az unió országaiban a kereskedelemben dolgozók száma meghaladja a 30 millió főt, a teljes európai GDP 11% – át a kereskedelmi szektor adja, Magyarországon pedig 540 ezren dolgoznak az ágazatban, amely közel 7.500 milliárd forint kiskereskedelmi forgalmat realizál.

Az Európai Parlament mellett működő legnagyobb kereskedelmi szövetség EuroCommerce lobby szervezettel közösen 2005-ben hagyományteremtő szándékkal útjára indított Európai Kereskedelem Napja című esemény az elmúlt hat év során példás sikerrel zárult. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége, mint az EuroCommerce magyarországi tagszervezete állt élére az idén is e fontos kezdeményezésnek.

Az esemény szakmai védnöke:
Matolcsy György Nemzetgazdasági Miniszter

Időpont: 2011. november 3. (csütörtök) 10:00 óra
Helyszín: Corinthia Grand Hotel Royal Budapest, Valletta terem
1073 Budapest, Erzsébet krt. 43-49.

Fő üzenet: Együtt a vásárlókért!

Az Európai Kereskedelem Napja rendezvényt az eddigi években a legnagyobb kereskedelmi cégeken és érdekképviseleti szövetségeken túl, a hatóságok, az érintett minisztériumok, hivatalok és szakmai szervezetek is támogatták részvételükkel. A kereskedelemnek a társadalomban, gazdaságban betöltött szerepének elismerése, hogy Matolcsy György Nemzetgazdasági miniszter vállalta a 2011. évi szakmai védnökséget

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége megbízásából, az Európai Kereskedelem Napja rendezvény kommunikációját ahogy már kezdetektől, így idén is Sky Csoport kommunikációs ügynöksége, a BusinessPlus Consulting végzi.

Kapcsolódó cikkeink