Húszéves a Co-op Star
Húszéves lett a jászberényi központú Co-op Star Zrt., amely 1999. január 29-én alakult a Dél-Pest Megyei, az Észak-Pesti és a Jászság Áfész integrációjából. Az integráció azóta is folyamatos, mára 18 korábbi cég üzlethálózatát egyesíti.
A társaság jelenleg 131 boltot üzemeltet, melyek közül 121 élelmiszer, 10 pedig iparcikk jelleggel működik 102 településen, köztük Budapest öt kerületében. A bérbe adott egységek száma 196.
Dr. Rédei István, a CO-OP Star elnök-vezérigazgatója köszöntőt mond
a cég vezetése és partnereik körében 20. születésnapjuk alkalmából
Az elmúlt időszakban több boltjuk is megújult, többek között Balatonkenesén, Várpalotán, Köröstarcsán, Gyulán, Jászberényben, Ceglédbercelen és Fegyverneken. A felújítás során a külső megjelenésen kívül hangsúlyos az energia hatékony felhasználása, az üzletek kínálta kényelem és a vásárlói komfort fokozása. Ez jelenti a fűtési-hűtési és egyéb infrastruktúrák cseréjét, a bolti háttér technológiai reformját, ami a szolgáltatások minőségének javulását eredményezi.
A Co-op Star Zrt. részese a COOP Csoport által szervezett programoknak. Ennek jegyében támogatja a Magyar Olimpiai Bizottságot, a különleges ellátást igénylő, sérült fiatalok igényeinek kielégítését a COOP Segély Alapítványon keresztül. A cég saját fesztiválok rendezésével, valamint civil szervezetek, iskolák, egyesületek támogatásával is hozzájárul a hagyományos értékek megőrzéséhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Az EU megerősítette az élelmiszerek és az italok földrajzi árujelzői oltalmának szabályait
A Mezőgazdasági és Halászati Tanács keddi ülésén az uniós tagországok agárminiszterei…
Tovább olvasom >Megnyitotta 250. üzletét a Rossmann
A Rossmann családdal, a cégcsoport nemzetközi vezetőivel és a társtulajdonos AS Watsonnal közösen…
Tovább olvasom >50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50” kampányával
Működésének 50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50″ kampányával,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >