Hungerit: 420 millió forint elismerés a vállalat dolgozóinak
Ez az én elismerésem a munkájukért – mondta Magyar József, a vállalat alapítója – olvasható az atv-hu-n.
74 évesen már nem akart belekezdeni a fejlődéshez szükséges 20 milliárd forintos fejlesztésbe Magyar József, a Hungerit eddigi tulajdonosa ezért megválik a szentesi vállalkozástól – írta meg a Délmagyar információi alapján a 24.hu.
Többször is kerestek már, egy arab vevő szinte készpénzben fizetett volna, de nem akartam külföldinek eladni, mert ők legtöbbször piacot vesznek — mondta el a lapnak a vállalkozó. Tavaly jelentkezett az első hazai érdeklődő, a vevő a Csányi Sándor tulajdonában lévő Hungerit Holding Kft. lett.
Nyugodt szívvel fogom hivatalosan is bejelenteni 23-án, hogy eladtuk a céget, bár érzelmi okok miatt nem mondanék le róla. Ez a harmadik gyerekem – hangsúlyozta Magyar József, hozzátéve, felülkerekedtek az észérvek.
A maradóknak, a dolgozóknak megköszöni a munkát, és 420 millió forintot oszt szét közöttük. A 2–5 éve ott lévők például félhavi, a több mint 20 éve a Hungeritet segítők 2,5 havi fizetésüket kapják meg, ami körülbelül 1420 embert érint. Mint mondta: Ez az én elismerésem a munkájukért.
Magyar József 1970 májusában kezdett dolgozni a Szentesi Baromfifeldolgozó Vállalatnál, előtte a Szegedi Tejüzemnél töltött 3 évet, ahová egyenesen a főiskoláról érkezett. 1990 december 1-jén alapította a Hungeritet. Magyarország legnagyobb árbevételű baromfi-feldolgozó cége ma 35 országba exportál. (atv.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Kacskaringós röppályán
Talán örülnének egy kis unalomnak és kiszámíthatóságnak a baromfipiac szereplői,…
Tovább olvasom >Újraindult a termelés a Hungerit vágóhídján
A múlt heti tűzesetet követően ismét termelnek a Hungerit vágóhídján…
Tovább olvasom >Átadták a Hungerit új panírüzemét
A Nagyvállalati Beruházási Támogatási Program keretében épített új panírüzemet szentesi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >