Homeless-szek Kánaánja – A nap képe

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 09. 18. 10:27

Elismerjük, hogy legalábbis egy skandináv ország gazdagságához illik szeptemberben az interneten (is) kommunikált projekt, de mindenképpen utal a gazdaságilag nálunk jóval fejlettebb országok vállalkozásainak környezetvédő attitűdjére: a rengeteg szemetet gyártó „szupermulti” McDonald’s hirdetésben jelzi, hogy készpénz és hitelkártya mellett sörös és üdítőitalos dobozokat is elfogad fizetőeszközként. Arról nem szól a fáma, hogy mennyi időre hirdették meg az akciót, de időtartama alatt 10 alumínium dobozért egy hamburgert vagy cheeseburgert lehet cserébe kapni, a Big Mac ellenértéke pedig 40 összegyűjtött fémdoboz. Ezt a mennyiséget egyébként azokban a zsákokban lehet leadni, amelyek az akciót hirdető reklámtáblákra szerelt rolniról téphetőek le. Vajon nálunk melyik stádiumában akadna el egy ilyen projekt?

Homeless-szek Kanaanja - A nap kepe 1

Homeless-szek Kanaanja - A nap kepe 2

Kapcsolódó cikkeink