Hiba – rossz reakció – óriási balhé! – A nap képe

Szerző: Trade Horeca Dátum: 2013. 01. 23. 10:56

A (szerintünk) rossz fogyasztói visszajelzés-kezelés példáját mutatta be a napokban a Subway gyorsétteremlánc. A Subway nálunk is centiben méri egyik szendvicsfajtáját (marketing-ötletnek is zseniális, már ha betartják az étlapon tett ígéretet!) – ez az angol mértékegységekkel nem teljesen egyezik, de a különbség, amit a lánc egyik ausztráliai üzletében fényképezett le az egyik vendég, az nem éppen az egylábnyi és a 30 centis közötti fél centi volt.

Az egylábnyiként külön is hirdetett(!) szendvicsből a Facebookra is feltett kép szerint egy hüvelyknyi (2,54 cm) hiányzott. A helyi illetékes nem nagyon figyelhetett a következményekre, mert amikor az egyébként előtérbe kerülni nem akaró, „subway, lécci válaszoljatok” szöveget elküldő fiatalember bejegyzése lájkjainak száma meghaladta a százezret (a dologból gyorsan mém lett), akkor válaszolta a következőt: a „Subway Egylábnyi” a cég bejegyzett márkaneve, de az elnevezés nem jelent pontos méretmeghatározást.
Most a világ nem kis részében foglalkoznak az internetezők a Subway-jel, és bizony a cég kap hideget, meleget is! Nesze neked 21. század!

Kapcsolódó cikkeink