Her-Trade: friss baromfi saját üzemből

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 07:10

A Her-Trade Kft. 1993 óta működő, kizárólagos magyar tulajdonban lévő, többgenerációs családi vállalkozás. Élelmiszer-, elsősorban tej-, tejtermék-, hús- és húskészítmény-nagykereskedelemmel foglalkozik. Saját üzletkötői hálózattal, az uniós előírásoknak megfelelő, korszerű raktárakkal és szállítójárművekkel rendelkezik. A cégnél kiemelt figyelmet fordítanak partnereik friss (csirke- és pulyka-)árukkal történő magas szintű kiszolgálására.

Schulcz István
ügyvezető-tulajdonos
Her-Trade

– Büszkék vagyunk arra, hogy cégünk – több mint 20 éves fennállása alatt – minőségi termékekkel és maximális odaadással több mint 400 partner bizalmát nyerte el és őrizte meg – mondja Schulcz István, a Her-Trade Kft. ügyvezető-tulajdonosa. – Hiszünk abban, hogy a hitelesség, a tisztességes piaci magatartás, a maximalizmus és a szakmai felkészültség garanciát jelent ügyfeleink számára vevőik kifogástalan minőségű kiszolgálására.

Törekednek a legjobb ár-érték arány biztosítására, valamint választékuk és piacaik folyamatos bővítésére. Vevőkörük Magyarország 4 megyéjében – Pest, Bács-Kiskun, Jász-Nagykun-Szolnok és Heves megye – és Budapesten elsősorban kiskereskedelmi egységekből, éttermekből és közintézményekből áll.

Schulcz István meglátása szerint a piacon tovább folytatódik a centralizáció, a kisvállalkozások száma csökken, a multinacionális vállalatok pozíciója tovább erősödik. Új beszállítók nem jelennek meg, a régiek erősödnek. A hagyományos termékek teret vesztenek a magas víztartalmú termékekkel szemben. Állandósul a munkaerőhiány, ami a szolgáltatás minőségét rontja. A friss csirkék piacán az import alapanyagok háttérbe kerültek, ám belföldi árualap nem elegendő a belső piacra. A keletkező áruhiány áremelkedést generált, a saját árualappal nem rendelkező vállalkozások piacvesztést szenvedtek el.

A Her-Trade a fejlődés útját a meglévő partnereik magasabb szintű kiszolgálása mellett a HoReCa-üzletágba való belépésben látja. //

Vevőkör:
RETAIL

Főbb forgalmazott kategóriák:

TEJ, TEJTERMÉK, BAROMFI, HÚSKÉSZÍTMÉNY

Bruttó forgalom, 2016.

2,8 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2017.:
2,0 MRD HUF

Honlap: www.hertrade.hu

Területi lefedettség:
KÖZÉP-MAGYARORSZÁG

Kapcsolódó cikkeink