Henkel Innovation Challenge: a nemzetközi verseny hazai döntője

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 05. 05. 11:55

Az immáron negyedik alkalommal meghirdetett Henkel Innovation Challenge nemzetközi innovációs verseny arra invitálta az egyetemi illetve főiskolai hallgatókat, hogy dolgozzanak ki egy a 2050-ben várható trendeknek megfelelő kozmetika, mosószer vagy tisztítószer termékkoncepciót. A budapesti országos döntőn a DNS Sence csapat győzött, melynek tagjai áprilisban a berlini nemzetközi döntőn mérik össze tudásukat a többi résztvevő ország nyerteseivel.

A Henkel Innovation Challenge vetélkedőn idén tizennégy európai ország – köztük hazánk is –, és első ízben négy Ázsia/Csendes óceán régiós ország vesz részt. Minden országban külön országos döntőt rendeztek. Az egyes országok győztes csapatai áprilisban a berlini nemzetközi döntőn mérettetnek meg.

A verseny témája annak a megjelenítése, hogy vajon milyen lesz az élet 2050-ben, milyen innovatív termékötleteket és üzleti megoldásokat vezetnének be a jövőben. Az ország több felsőoktatási intézményeiből – Budapesti Gazdasági Főiskola, Debreceni Egyetem, Budapesti Műszaki Egyetem, Miskolci Egyetem, Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Corvinus Egyetem – érkeztek hallgatók. A hat legjobb magyar csapat a Henkel Magyarország budapesti irodaházában mutatta be kreatív ötleteit, elképzeléseit a Henkel vezetőiből álló zsűrinek.

A résztvevő csapatok színvonalas prezentációba foglalt kreativitásukkal, tudásukkal és lelkesedésükkel a verseny során rendkívül jó benyomást tettek a zsűrire. A magyar győztes a DNS Sence elnevezésű csapat lett, melynek tagjai Kocsis Zsófia, Popovics Dóra és Tálas Csenge. A DNS Sence eredeti ötletével,– mint a nevük is jelez – DNS szerkezeten alapuló személyre szóló hajápolási termékkoncepcióval szorította maga mögé a többi csapatot. Munkájuk elismeréseként egy-egy digitális fényképkeretet, termékcsomagot és berlini útikönyvet kaptak, valamint a nemzetközi döntőben képviselhetik Magyarországot.
A Henkel Innovation Challenge jó lehetőség a diákoknak arra, hogy értékes kapcsolatokat építsenek ki egy meghatározó nemzetközi vállalattal. A verseny a Henkel számára is előnyös, mert megismerheti a legtehetségesebb fiatalokat Európa-szerte. A csapatok mentorai a Henkel vezetői, akik nemcsak az országos döntőn ismerték meg a versenyzőket, hanem már az előkészítő szakaszban is segítették őket, sőt további támogatást nyújtanak a verseny végéig.

A versenyről a www.henkelchallenge.com címen olvasható részletesebb tájékoztató. A HIC a közösségi oldalakon is jelen van: a Facebookon saját rajongói klub (www.facebook.com/henkelchallenge), a Twitteren rövid üzenetek (www.twitter.com/henkelchallenge), a YouTube-on pedig videók formájában.

További fényképek és háttéranyagok: http://www.Henkel.com/press. A weboldalon található sajtóanyag részletes információkat kínál a Henkel innovációs versenyéről, valamint fényképeket és leírásokat tartalmaz a korábbi években megrendezett versenyekről.
A Henkel toborzási tevékenységéről és a vállalatnál felépíthető karrier-lehetőségekről további részletes információ olvasható a www.henkel.com/careers címen.

Kapcsolódó cikkeink