A Henkel adja a Magyar Márkaszövetség új elnökét
Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg elnöknek a Magyar Márkaszövetség mai tisztújító közgyűlésén.
„A Henkel 30 éve van jelen Magyarországon, és 22 éve vagyunk aktív tagja a Márkaszövetségnek. Köszönöm tagságunk bizalmát, megtisztelő feladat a hazai FMCG-iparág szakmai-érdekvédelmi szervezetének a vezetése. Elnökségem alatt arra fogok törekedni, hogy még jobban demonstráljuk a márkák és a márkaépítés gazdasági és társadalmi hasznait, a márkák szerepét az egészségesebb és fenntarthatóbb fogyasztói döntésekben.”
A közgyűlés határozatai alapján a Márkaszövetség új alelnöke Niklós László (Coca-Cola), az új elnökségi tagok pedig Avramucz Attila (Univer), Jean Grunenwald (Nestlé), Tomas Hruska (Loreál), Regina Kuzmina (Unilever), Merkler Róbert (Intersnack), Singlár Tamás (Pernod-Ricard), Paolo Maria Tafuri (Danone), Venter Zoltán (SCA).
A közgyűlés további személyi döntései alapján a felügyelő bizottság tagjai Fazekas Ildikó (Önszabályozó Reklámtestület), Hermann Zsuzsanna (Trade Magazin) és Karancsy Zsolt (Ferrero); a szervezet főtitkára pedig továbbra is Fekete Zoltán.
A Magyar Márkaszövetség 1995 óta látja el a hazai FMCG (napi fogyasztási cikk-gyártó) vállalkozások szakmai érdekképviseletét. A 60 tagvállalat 95 gyártási hellyel rendelkezik Magyarországon, közvetlenül több mint 23 000 főt foglalkoztatva, összesített éves forgalmuk mintegy 1 800 Mrd forint, adó- és járulékbefizetéseik meghaladják az évi 450 Mrd forintot. A tagvállalatok közel 30 000 hazai beszállítótól évente mintegy 500 Mrd forintért vásárolnak alapanyagot és szolgáltatást.
Kapcsolódó cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Átadták a „Játék egy zöldebb jövőért” promóció díjait
A „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promóció fődíját ünnepélyes keretek…
Tovább olvasom >Jelentős előrelépés a Henkel fenntarthatósági céljaiban
Henkel ma közzétette a 2023-as pénzügyi évre vonatkozó fenntarthatósági jelentését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >