Henkel a szupermárkák között
A Henkel Magyarország Kft. márkái közül négy megkapta a kiválóságot jelképező Superbrands minősítést. A vállalat, ezzel, mindegyik üzletágán belül büszkélkedhet egy szupermárkával.
A Kozmetika üzletágban a Vademecum, a Ragasztás Technológiák üzeltágban a Pattex, míg a Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágból a Persil és a Perwoll mosószer márkák kapták meg a legjobbaknak járó kitüntetést. A Henkel Magyarország Kft. pedig a Business Superbrands minősítést tudhatja magáénak 2010-ben.
A Persil kommunikációjában 2009-ben kiemelt figyelmet kapott a Cold Active technológia bevezetése, melynek köszönhetően a Persil Cold Active mosószerek már 30 fokon is megbirkóznak az igazán makacs foltokkal. A speciális mosószerek szegmensében piacvezető Perwoll termékcsalád 2009-es újdonsága pedig a kényes fehér ruhák számára kifejlesztett, fehérség-megújító hatású Perwoll White Magic volt.
A Vademecum gyermekfogkrém márka életében, 2009 ben, a Junior Bubble Gum fogkrém bevezetése volt fókuszban, amelyet a hat éven felüli gyerekek számára, speciálisan az első állandó fogak védelmére fejlesztettek ki. A teljes körű védelmet nyújtó fogkrémek szegmensét erősítve piacra került Pro Complete 8 nevet viselő termék is. Emellett, az üzletek polcaira került a Magyarországon elsőként bevezetett, Nyugat Európában már igen népszerű fogkrém és szájvíz egyben, a 2in1 család négy változata.
A Pattex tavalyi márkakommunikációja során az építési szerelési ragasztók, a kontaktragasztók és a Pattex Power Tape álltak a figyelem középpontjában. Az üzletág marketing csapata kreatív megoldásokkal hívta fel a fogyasztók érdeklődését a háztartásban és a mindennapi életben nélkülözhetetlen ragasztási megoldásokra. Ilyen kampány volt többek között a Pattex Power Tape ragasztószalaggal borított „Potyabusz” járat is, amelyet a fővárosi tömegközlekedők egy héten át ingyenesen használhattak.
A márkák elismerése mellett, a Henkel Magyarország Kft. a Business Superbrands díjat is kapott. A Business Superbrands program, mely az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait díjazza, hazánkban 2008-ban indult el. Az elismert vállalatokat egy 18 tagú, független szakértőkből álló zsűri választotta ki, mintegy 3 000 márka/cég közül. Ezen a listán a legnagyobb nyereségű hazai vállalatok mellett kisebb vállalkozások is szerepelnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >