Heineken, OTP, Vodafone, Watt – övék a legjobb hirdetés
2011. február 23-án ötödik alkalommal osztották ki a kiadók a Ringier Népszabadság Awards díjakat, melyekkel a portdolióban megjelent hirdetéseket ismerik el. Négy kategóriában szálltak versenybe a kampányok, ezekről a Dr. Fazekas Ildikó, Torday Gábor, Sas István, Kozák Ákos és Iglódi Csaba alkotta zsűri döntött.
A gála a „Kreativitás művészete” mottó köré szerveződött. A rendezvény programját és a dekorációt a fény-árnyék motívum határozta meg. A díjak átadását minden alkalommal 3D-s oszlopanimáció vezette fel.
Az év sajtóhirdetése 2010: Vodafone – Óriások vállán
* A kampány munkacíme: Vodafone Ifjúsági Vízilabda Szponzorrációs Sajtóhirdetés
* A hirdetés/kampány megjelent: Nemzeti Sport
* Megrendelő: Vodafone Magyarország Zrt.
* Kreatív: DDB
* Médiavásárló: OMD
Az év kreatív megjelenése 2010: OTP – OTP Multipont
* A kampány munkacíme: OTP Multipont
* A hirdetés/kampány megjelent: Népszabadság
* Megrendelő: OTP Bank Nyrt.
* Kreatív: Café Creative
* Médiavásárló: Café Média/CMS Brand Connection
Az év sajtókampánya 2010: Watt – Csücs of the year
* A kampány munkacíme: Watt. Csücs of the Year
* A hirdetés/kampány megjelent: Blikk, BRAVO, IM
* Megrendelő: BUSZESZ Zrt.
* Kreatív: ACG Reklámügynökség Kft.
Az év online megjelenése 2010: Heineken – Soproni Démon
* A kampány munkacíme: Soproni Démon
* A hirdetés/kampány megjelent: Nemzeti Sport Online
* Megrendelő: Heineken Hungária Zrt.
* Kreatív: Fastbridge
* Médiavásárló: Fastbridge
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >