Hazánkban is piacra kerül a Fanta zero

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 07. 01. 11:25

Magyarországon is bevezetik a Fanta zero narancsot, amit már sokan vártak. Az új, kalóriamentes üdítőital júliustól kerül a Tesco üzleteibe 0,5 és 2 literes kiszerelésben.

Fanta Zero

A Coca-Cola Vállalat világ szinten 500 féle, Magyarországon több mint 40 terméket számláló, széles termékválasztékával – amelyben a csökkentett kalóriatartalmú és kalóriamentes termékek hangsúlyos arányban szerepelnek – mindenkinek lehetőséget ad arra, hogy élethelyzetének megfelelő italt választhasson magának. A vállalat azokra is gondol, akik nem csak az íz, hanem az összetevők alapján is átgondolják, hogy mit vesznek le a boltok polcairól. Európában például 145 fajta üdítőitalt kínál a cég, ebből 85 csökkentett kalóriatartalmú és kalóriamentes termék. Ezek az italok az energiaegyensúly megtartásához is hozzájárulhatnak. A 2013-as, teljes portfólióra nézett értékesített volumen alapján a vállalat hazai kínálatának több mint egyharmadát már a kalóriamentes termékek teszik ki.

Most ehhez a kínálathoz csatlakozik a vezető narancsízű szénsavas üdítőital márka , a Fanta is kalóriamentes változatban, hiszen a más országokban már korábban is elérhető terméket idén nyáron a magyar piacra is bevezeti a Coca-Cola Vállalat. Ezzel fő céljuk, hogy tovább szélesítsék azt a portfóliót, amellyel választási lehetőséget kínálnak minden hangulathoz és minden élethelyzethez.

Az új Fanta zero narancs ízben lesz kapható 2 literes és 0,5 literes műanyag palackos kiszerelésben júliustól a Tesco áruházakban. A többi üzletben szeptembertől kezdik árusítani az új terméket. Az üdítő narancslével, édesítőszerekkel éri el az egyedi íz és a zéró kalória egyensúlyát. Természetesen a korábban jól megszokott, eredeti Fanta narancs továbbra is megtalálható lesz a boltokban.

Kapcsolódó cikkeink