Hazájában lassult a Tesco növekedése
A cég az Egyesült Államokban a november 22-én záruló negyedévben csupán két százalékos bővülést ért el, a globális eladások azonban 11,7 százalékkal nőttek – derült ki a Times összeállításából.
Szakértők szerint a Tesco
növekedése a kilencvenes évek óta nem volt
ilyen alacsony az Egyesült Királyságban. A
vállalat elsősorban új diszkont márkáinak
bevezetésével indokolja a lassulást, hozzátéve,
hogy a döntés egyúttal 300 ezer új vásárlót
is jelentett számukra. A veszteségek elsősorban a
tartós fogyasztási cikkek szektorában
jelentkeztek.
Az amerikai piaccal kapcsolatban jó
döntésnek bizonyult, hogy egyelőre nem gyorsították
fel a Tesco Fesh & Easy üzletláncának
kiépítését. Ázsiában
azonban nem panaszkodhat a cég, ami a Homever akvizíciójának
is köszönhetően 29.4 százalékos növekedést
ért el a kedvezőtlen árfolyamok ellenére is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >