Hamarosan Kereskedj Okosan! Retail konferencia
Már várjuk a jelentkezéseket a május 5-i seregszemlére
Májusban újra megrendezzük a kereskedelmi szakma nagy seregszemléjét. A Kereskedj Okosan! Retail konferencia névadása arra utal, hogy a 21. században már nem lehet az üzleti folyamatokat fejben, kockás füzetben megoldani. A kereskedelmi informatika eszközeit használva a vállalkozók előnyt szerezhetnek versenytársaikkal szemben, ésszerűbbé, átláthatóvá tehetik a bolti folyamatokat. A résztvevők válaszokat, megoldásokat kaphatnak a jelen és a jövő kihívásaira.
A Laurel Cégcsoport immár 6. alkalommal szervezi meg a Retail konferenciát, amelyre idén is több száz vendéget várunk. A szektor képviselői számára ez kiváló lehetőség, hogy találkozzanak a hozzájuk hasonló érdeklődésű vállalkozókkal, tapasztalatot cseréljenek, esetleg további együttműködést alakítsanak ki.
A konferencián szakértők elemzik az aktuális folyamatokat, trendeket, bemutatják, milyen irányba halad a kereskedelem hazánkban és világszerte.
Néhány témakör az előadásokról:
- Miként változott a kereskedelem teljesítménye az új szabályok hatására?
- Átalakulóban az élelmiszer-kereskedelem
- Kiskereskedelmi kilátások 2016-ra
- Hogyan fehéríti a gazdaságot az online kasszarendszer és az EKÁER?
- Fejlesszünk, de miből? Uniós források a tudatos kereskedők számára
- Új fogyasztók a piacon: a millenneumi generáció
- Nemzetközi kitekintés
- Okos eszközök a hatékony kereskedelemért
- Tudatos árukihelyezés és boltspecifikus termékválaszték
Az előadók között szerepel többek között dr. Dobrosi Orsolya, a Nemzetgazdasági Minisztérium kereskedelmi osztályvezetője, Vámos György, az OKSZ főtitkára, Nógrádi György biztonságpolitikai szakértő, Bessenyei István, a Laurel tulajdonos-ügyvezetője, Sas István, reklámpszichológus, dr. Horváth Gábor, ellenőrzési főosztályvezető-helyettes a NAV részéről, valamint Barta Mónika, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója.
A konferencia időpontja: 2016. május 5., csütörtök, 9 órától
Helyszín: Boscolo Budapest Hotel (1073 Erzsébet krt. 9-11.)
Bővebb információ és regisztráció: www.retailkonferencia.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >