Green Brands Akadémia III. Mitől lesz zöld egy márka?

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 05. 29. 11:18

A címben feltett kérdésre hozzávetőleg tudjuk a választ: attól, hogy felelősen működik, odafigyelve a környezetre, mint egyik érintettjére. A probléma inkább az, hogy miképpen ad erről hírt a külvilágnak, a fogyasztóinak, a partnereinek? Hogyan emeli be a felelős működést a márkaértékei közé? Hogyan csinálják ezt azok, akik már tudják, hogy mit kell tenni? Hogyan kommunikálják a cégek, hogy ők felelősen működnek, anélkül, hogy ez a kommunikáció kérkedésnek tűnne, s visszatetszővé válna?

Ilyen és hasonló kérdésekre keresik a választ előadóink: Wiszkidenszky András, GREEN BRANDS regionális igazgatója, Buza Kriszta, a StyleCommunications brandügynökség vezetője, Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke, az Emerald Public Relations ügyvezetője, Kadlók Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere valamint Stahl Judit.

További információ és regisztráció az alábbi linken<http://www.green-brands.hu/akademia.>.

Kapcsolódó cikkeink