Gluténmentes és vegán termékekkel bővül az OMV VIVA kínálata
Az áprilisban bevezetett sajátmárkás jegeskávékat követően októbertől hét új snack termékkel bővült az OMV VIVA töltőállomások kínálata, így mostantól még szélesebb választék érhető el a vásárlók számára.
„A VIVA sajátmárkás termékek tavaszi sikeres bevezetését követően döntöttünk úgy, hogy egészséges összetevőkből készülő kínálattal bővítjük az OMV töltőállomások polcait. Az új snack mixek és gyümölcsszeletek elsősorban azoknak készültek, akik bűntudat nélkül szeretnének útközben valami finomat nassolni” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing vezetője.
A snack mixek négyféle változatban – mogyorós, superfruitos, zöldséges és csokoládés-erdeigyümölcsös – érhetők el. A termékek Ausztriában készülnek, előállításukhoz kizárólag természetes alapanyagokat használnak, valamint egyik sem tartalmaz pálmaolajat. Ezen túlmenően a ChocoBerries csokoládéja Fairtrade kereskedelemből származik.
A gyümölcsszeletek háromféle ízben kaphatók: alma, sárgarépa és narancs; cékla, feketeribizli; valamint rebarbara – eper. Mindhárom változat vegán termék, emellett cukor-, glutén-, mesterséges adalékanyag- és pálmaolaj-mentes.
„Vásárlóink igénylik az útközben is könnyen fogyasztható termékeket, többek közt ez is motivál minket abban, hogy folyamatosan új ötletekkel álljunk elő. A főétkezések közti nassolásra kitalált VIVA snack tételek fejlesztésekor elsődleges szempont volt a kiváló minőség, az egészséges alapanyagok és a kiemelkedő ízek összhangja” – tette hozzá Kováts Botond.
Az új termékek csomagolása a VIVA márka modern megjelenését tükrözik, melyeken hangsúlyosan szerepel a V kezdőbetű. A VIVA snack termékek 25-30 grammos kiszerelésben kaphatók, míg a gyümölcsszeletek egyenként 32 grammos csomagolásban érkeznek.
Kapcsolódó cikkeink
Idén már a Tesco 16 stratégiai szállítópartnere publikálja az élelmiszer-hulladékkal kapcsolatos adatait
A Tesco elkötelezetten küzd az élelmiszer-pazarlás csökkentéséért a teljes értékláncban,…
Tovább olvasom >Ötezer új saját márkás SKU a Coop Olaszországtól
A Coop Olaszország azt tervezi, hogy 5000 saját márkás SKU-t…
Tovább olvasom >Magazin: PLMA hírek – Saját márkás kiválóságok
Idén szeptemberben a Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége E-scanner hírlevele és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >