Friss gyümölcslé – A nap képe
Egy gyümölcsből, zöldségből készült ital frissességére aligha lehetne szemléletesebben felhívni a figyelmet, a képeken látható hirdetéseknek azonban nem is annyira az ötlete eredeti, hanem annak vizuális megvalósítása. Kár lett volna, ha benne marad az ügynökség kreatívjaiban – még ha maguk a reklámok egy smoothy-márkáról szólnak is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
WC-papír illegalitásban – A nap képe
A japán Matsukiyo WC-papír márka meglehetősen sajátos csomagolású termékeket gyárt…
Tovább olvasom >Tequila expressz – A nap képe
Bárki, aki számára a vonatozás élményét nem a MÁV-vagonok világa…
Tovább olvasom >Food Service hírlevél, március 4, címlaphír!
„Testvérlapunk” cikkének – képünkön látható – címe magyarul: A vendéglátó…
Tovább olvasom >