Folytatja magyarországi terjeszkedését a Hervis
Bár a hazai kiskereskedelmet mélyen érintették a Covid-19 járvány gazdasági hatásai, a Hervis kitart üzleti és terjeszkedési tervei mellett. A társaságnál nem volt szükség sem létszám-, sem bércsökkentésre, sőt, most nyitotta meg 30. magyarországi sportruházat- és sportszer-üzletét, ráadásul a következő másfél évben a hálózat további növekedésével számol. A vállalat tapasztalatai szerint a vírushelyzet idején elsősorban a hagyományos és elektromos kerékpárok, illetve rollerek, a SUP-ok, valamint a futáshoz kapcsolódó termékek iránti kereslet nőtt meg, az online forgalom pedig minden eddigi rekordot megdöntött.
Jelentősen átrendezték a hazai vásárlói szokásokat a Covid-19 járványt kísérő korlátozó intézkedések és gazdasági hatások, ám a Hervis ennek ellenére tartja magát forgalmi és expanziós terveinek teljesítéséhez. A vállalat ennek megfelelően most nyitotta meg 30. magyarországi áruházát, a hálózat legnagyobbjai közé tartozó, több mint 1000 négyzetméteres egység a budapesti Pólus Centerben kapott helyet. A Hervis ezen túl a következő másfél évben további 2-3 bolt megnyitásával számol hazánkban. Az Ausztriában, Magyarországon, Romániában, Horvátországban, Németországban, Szlovéniában és Csehországban összesen közel 240 üzlettel jelen lévő, osztrák hátterű társaság nemzetközi szinten boltjainak arculati megújításán dolgozik, így a 30. hazai egységet is már az új dizájnalapelvek szerint alakították ki.
A járványhelyzet alatt kettős hatást tapasztalt a Hervis: egyrészt átrendeződött a legkeresettebb árucikkek rangsora, másrészt rakétasebességgel lőtt ki az online forgalom. Jelentősen nőtt a hagyományos és elektromos kerékpárok, illetve rollerek, a SUP-ok, valamint a futáshoz kapcsolódó termékek iránti kereslet, de az egy évvel korábbihoz képest jóval több fogyott az otthoni sporteszközökből, fitneszruházatból és melegítőkből is. Az áruházak kényszerű zárva tartásával a várakozásokat is felülmúló ütemben ugrott meg az online forgalom. Idén az eladásokon belül az internetes értékesítések aránya megduplázódott és immár több mint 10%-ot képvisel. Ez nem minden, hiszen a második negyedéves online forgalom jelentősen felülmúlta a tavalyi teljes éves online forgalmat, ráadásul ezen belül a június rekordeladásokkal zárult. Az online forgalom tempós növekedése a kijárási korlátozások feloldása után is fennmaradt, ami a Hervis szerint azzal magyarázható, hogy a vevők pozitív tapasztalatokat szereztek a szállítási határidők betartása vagy akár a reklamációs ügyintézés terén, így továbbra is ragaszkodnak ehhez a vásárlási formához.
„A járvány első hulláma rákényszerített bennünket a logisztikai és bolti kapacitásaink átalakítására, a megváltozott vevői igényeknek megfelelően pedig átstrukturáltuk az árucsoportok közötti részarányokat. Azt, hogy sikerrel vettük az akadályokat, eredményeink és a terjeszkedési terveink megtartása mellett az is igazolja, hogy elkerülhettük a létszámleépítést, sőt, az expanzió további munkahelyek teremtését is jelenti” – mondta Biró Bence, a Hervis ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat…
Tovább olvasom >Megnyitja századik üzletét Ukrajnában a JYSK
Megnyitja századik ukrajnai üzletét a dániai székhelyű JYSK nemzetközi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Mórahalmon nyílt a 255. Rossmann
A Dél-alföldi régió dinamikusan fejlődő településén, Mórahalmon nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >