Fogyasztói bizalom
Minden második magyar számára fontos szempont az élelmiszer-biztonság, amikor eldönti, hol vásároljon – állapította meg egy idei vizsgálata során a Nielsen piackutató vállalat.A megkérdezettek háromnegyede szerint azért, hogy biztonságos élelmiszert vásárolhassunk, a gyártók felelősek. Tíz magyar közül hatan biztonságosnak tartják a megszokott üzletükben vásárolt élelmiszereket.
A megkérdezett magyarok fele, éppen 50 százaléka hajlandó magasabb árat fizetni a biztonságosan fogyasztható élelmiszerért. (A nemzetközi átlag 64 százalék).
Honfitársaink többsége, 58 százaléka véli azt, hogy az itthon termelt élelmiszer biztonságosabb, mint az import. Sőt, a magyarok ugyancsak több mint fele (53 százaléka) aktívan keresi az üzletekben a hazai termékeket. (Világszerte a válaszadók 49 százaléka tartja biztonságosabbnak a saját országában termelt élelmiszert; a hazai árucikkeket 50 százalék keresi aktívan).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >