Fenntartható boltot tesztel az Asda
Megkezdte az Asda első fenntartható boltjának tesztidőszakát Leeds-ben.
A brit retailer célja az, hogy segítse a vásárlókat abban, hogy könnyedén tudjanak újrafelhasználni, újrahasznosítani és csökkenteni a csomagolóanyag mennyiségét.
Az Asda a britek legnépszerűbb háztartási brandjeivel, többek közt a PG Tips-szel, a Vimtoval, a Kellogg’s-zal, a RAdox-szal és a Persillel lépett partnerségre azért, hogy a leggyakrabban vásárolt termékek fenntartható változatait is eljuttassák a fogyasztókhoz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kreativitás és művészeti szaktudás, mint az üzleti siker alapja?
Releváns kérdés, hogy azok, akik művészeti és kulturális területen mozognak…
Tovább olvasom >TikTok takarítási trendből bolti élményt varázsolt az Unilever az Asda vásárlóinak
Az Unilever a TikTok „cleanfluencerek” közösségét vetette be egy háztartási…
Tovább olvasom >Az Asda az első brit szupermarket, amely árait az Aldi és a Lidl áraiéhoz hangolja
Az Asda az első szupermarket az Egyesült Királyságban, amely több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >