Indirekt éttermi reklám – A nap képe

Szerző: trademagazin Dátum: 2017. 11. 03. 11:12

A kaliforniai Moss Landing remek tengeri fogásokról híres étterme, a Phil’s Fish Market nemcsak gasztronómiája révén ismert: a média sokat foglalkozik azzal a „szokásukkal”, hogy megkérdezik a vendéget, a világ melyik tájáról jött, és megkérik, jelölje lakóhelyét a falon lógó térképen.

Kihagyjuk a tankönyvbe illő értékeléseket (bár nevüket abban is biztosan a jobbak közé vésnék), ehelyett feltesszük a kérdéseket: Ön szerint hányan nem fényképezik le az ott járók közül a térképeket, főleg, ha ők is beszúrhattak egy zászlócskát? Hányan nem beszélnek otthon az étteremről? Melyik étteremre emlékszik leghatározottabban a hazatérő vendég? A megkülönböztethetőség fél siker.

Ez is ettermi marketing - A nap kepe 1

Ez is ettermi marketing - A nap kepe 2

Ez is ettermi marketing - A nap kepe 3

Kapcsolódó cikkeink