Exportértékesítéshez kapott támogatást az Univer Product
Romániai exportértékesítését fejlesztő marketingkommunikációjához kapott kormányzati támogatást az Univer Product Zrt. A kecskeméti társaság ételízesítőit, sűrített paradicsomát és bébiételeit több mint 15 országba exportálja. Legnagyobb mennyiségben, az idei tervek szerint 3,2 milliárd forint értékben a romániai piacra. A támogatásról szóló oklevelet Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter jelenlétében adták át Kecskeméten.
Sikeresen pályázott a Külgazdasági és Külügyminisztérium Nemzeti Exportvédelmi Programjában az Univer Product Zrt. A 25 millió forintos támogatás segítségével a kecskeméti társaság a legnagyobb exportpiacán, Romániában tudja erősíteni a marketingkommunikációját a forgalomban meghatározó, karácsony előtti időszakban. Az elmúlt években az Univer Product folyamatosan növelte a bevételét a romániai piacon, ahol az egész országban jelen van az ételízesítőivel. A koronavírus-járvány itt is éreztette hatását, ezért különösen fontos, hogy a cég erőteljes marketinggel ellensúlyozni tudja ezt.
Az elnyert támogatásról szóló oklevelet Dr. Szabó Kristóf, a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség vezérigazgatója adta át Kecskeméten az Univer Product Zrt. vezérigazgatójának, Molitorisz Károlynak. A kecskeméti városházán tartott ünnepségen Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter elmondta, hogy a járvány hatására új világgazdasági korszakba lépünk, ami nemcsak kihívást, hanem lehetőséget is kínál a magyar gazdaság és a magyar vállalatok számára. A kormány az exporttámogatási programmal abban akar segíteni a hazai cégeknek, hogy ezeket a világgazdasági lehetőségeket ki tudják használni. Nagy versenyelőnyre tesznek szert azok a vállatok, amelyek ebben a helyzetben fejlesztenek, terjeszkednek a külpiacokon. Ennek támogatása a kormány számára egyedülálló lehetőség, amely busásan meg fog térülni a magyar gazdaság számára. Szijjártó Péter kecskeméti programja során megtekintette az Univer Product azon üzemét, melyben a vállalat többek között a Romániában értékesített majonéz, mustár és ketchup termékeit is gyártja.
Molitorisz Károly kijelentette, hogy az Univer Product évek óta tudatosan építi a külpiacait, aminek eredményeként 2019-ben már 6,9 milliárd forint exportárbevételt el, az idén pedig 7,6 milliárdot tervez. Romániába exportál a legnagyobb értékben, de számottevőek a német, holland, szlovák és szerb eladásai is. Ezeknek a piacoknak a fejlesztésében kulcsfontosságú, hogy az Univer Product képes legyen a konkurensekkel szemben versenyképes marketingtevékenységre külföldön is. Ehhez ad segítséget a most elnyert támogatás az Univer számára legfontosabb exportpiacon az értékesítést döntően befolyásoló decemberi időszakban.
Az 1948-ban alapított, kecskeméti székhelyű, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Univer Product Zrt. Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalata. A cég a 2020-as évre tervezett mintegy 28,4 milliárd forintos árbevételét közel 690 dolgozót foglalkoztatva éri el. Üzemeiben a hungarikum Piros Arany, Erős Pista és egyéb paprikaalapú ételízesítői mellett többek között sűrített paradicsomot, valamint a Magyarországon piacvezető Univer majonézt, mustárt, ketchupot és bébiételeket gyártja, amelyekből számos országba exportál.
Kapcsolódó cikkeink
48 milliárd forint vissza nem térítendő eszközbeszerzési támogatásra pályázhatnak a kkv-k
Negyvennyolcmilliárd forint vissza nem térítendő, eszközbeszerzési és technológiafejlesztési támogatásra pályázhatnak…
Tovább olvasom >Bajnokok építik a jövőt
„Az élelmiszeripar nemzeti bajnokai jelentik a jövő zálogát. Az általuk…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbiakat 2,6, az előző havit 1,0 százalékkal múlták felül az ipari termelői árak októberben
Októberben az ipari termelői árak átlagosan 2,6 százalékkal meghaladták az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >