Exkluzív parfüm-találkozóra hívta facebook rajongóit a dm drogerie markt
A dm jóvoltából különleges élményben lehetett részre 20 szerencsés rajongónak egy novemberi délutánon, mivel a drogérialánc már második alkalommal szervezett vevőtalálkozót az illatok szerelmeseinek. A rendezvényre november 22-én az L.A. Bodegita Étterem & Bar-ban került sor, és a parfümgyártó- illetve forgalmazó cégek előadásai tették még színesebbé az eseményt. Képviseltette magát a Coty, a Prestige Products és nem utolsó sorban a Primőr Kozmetikai Kft. is.
A karácsonyi parfümakció, amelyet 10 éve minden novemberben elindít a dm drogerie markt, igazi védjegyévé vált a drogérialáncnak; olyan kedvező áron kínál illatszereket a dm, ami egyedülálló a drogériák és parfümériák piacán, akár 50% kedvezménnyel vásárolhatók meg a legkedveltebb illatok a dm szortimentjéből. Nem véletlen, hogy ebben az időszakban rendezték meg a parfümtalálkozót, hiszen aznap kezdődött a boltokban a karácsonyi parfümakció, ilyenkor mindig megnő az érdeklődés a parfümök, illetve egyéb szépségápolási termékek iránt.
A találkozón szó volt a parfümök eredetéről, készítéséről, illatkinyerési technikákról, az egyes illatjegyekről, és olyan általános ismeretekről, mint a párolgási sebesség vagy a parfümök eltarthatósága. Az elméleti rész mellett azonban cél volt a résztvevők gyakorlati ismereteinek bővítése, amire a különböző illattréningek elvégzése után került sor; parfümök alkotórészeit kellett felismerniük és egy illat-totót kitölteniük a jelenlévőknek.
Nem ez az első eset, hogy a dm találkozót szervez rajongóinak, a mostani volt a hatodik ilyen jellegű rendezvény. A dm célja a különböző témájú vevőtalálkozókkal, a dm facebook oldal rajongói részére egy olyan fórum létrehozása, ahol nyíltan megoszthatják észrevételeiket, ötleteiket a kínálattal, az akciókkal, a cég hivatalos facebook oldalával és magával a dm-mel kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kétéves dohánytermesztési szerződést köt termelőivel az ULT Magyarország Kft.
Két évre szóló dohánytermesztési szerződést köt több mint ötszáz termelőjével…
Tovább olvasom >Háztartási kekszből spájzoltunk be a legjobban a járvány miatt
Lényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy…
Tovább olvasom >Elindult a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulák visszagyűjtése a MediaMarktban
Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indít a Nestlé…
Tovább olvasom >