Exkluzív parfüm-találkozóra hívta facebook rajongóit a dm drogerie markt

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 11. 26. 11:03

A dm jóvoltából különleges élményben lehetett részre 20 szerencsés rajongónak egy novemberi délutánon, mivel a drogérialánc már második alkalommal szervezett vevőtalálkozót az illatok szerelmeseinek. A rendezvényre november 22-én az L.A. Bodegita Étterem & Bar-ban került sor, és a parfümgyártó- illetve forgalmazó cégek előadásai tették még színesebbé az eseményt. Képviseltette magát a Coty, a Prestige Products és nem utolsó sorban a Primőr Kozmetikai Kft. is.

A karácsonyi parfümakció, amelyet 10 éve minden novemberben elindít a dm drogerie markt, igazi védjegyévé vált a drogérialáncnak; olyan kedvező áron kínál illatszereket a dm, ami egyedülálló a drogériák és parfümériák piacán, akár 50% kedvezménnyel vásárolhatók meg a legkedveltebb illatok a dm szortimentjéből. Nem véletlen, hogy ebben az időszakban rendezték meg a parfümtalálkozót, hiszen aznap kezdődött a boltokban a karácsonyi parfümakció, ilyenkor mindig megnő az érdeklődés a parfümök, illetve egyéb szépségápolási termékek iránt.

A találkozón szó volt a parfümök eredetéről, készítéséről, illatkinyerési technikákról, az egyes illatjegyekről, és olyan általános ismeretekről, mint a párolgási sebesség vagy a parfümök eltarthatósága. Az elméleti rész mellett azonban cél volt a résztvevők gyakorlati ismereteinek bővítése, amire a különböző illattréningek elvégzése után került sor; parfümök alkotórészeit kellett felismerniük és egy illat-totót kitölteniük a jelenlévőknek.

Nem ez az első eset, hogy a dm találkozót szervez rajongóinak, a mostani volt a hatodik ilyen jellegű rendezvény. A dm célja a különböző témájú vevőtalálkozókkal, a dm facebook oldal rajongói részére egy olyan fórum létrehozása, ahol nyíltan megoszthatják észrevételeiket, ötleteiket a kínálattal, az akciókkal, a cég hivatalos facebook oldalával és magával a dm-mel kapcsolatban.

Kapcsolódó cikkeink