Európai szinten támogatja az élelmiszerbankokat a Tesco
Több mint 7,7 millió forint adománnyal támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet a Tesco. Az áruházlánc, szállítóival együttműködve, európai piacain meghirdetett jótékonysági akciójában a kampányba bevont termékek eladásából származó bevétel 1%-át ajánlotta fel jótékony célra a helyi élelmiszerbankoknak. A támogatásból a magyar egyesület több tízezer élelmiszercsomagot tud eljuttatni a rászorulóknak.
Magyarországon 25 márka több száz terméke vett részt a kezdeményezésben, az áruházlánc vásárlói többek között mosószerek, üdítőitalok, állateledelek és édességek megvásárlásával járulhattak hozzá az akció sikeréhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >A Tesco marad, hiába csökkent a nyeresége
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója nyilatkozatában kijelentette, hogy a cég…
Tovább olvasom >A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >