Éttermi utcazene-színek – A nap képe
Az évtized elején a különböző nemzeti konyhák fúziójának trendjébe a legtöbb új színt az ázsiai és a dél-amerikai gasztronómia konvergenciája hozta. Ennek volt része a koreai-mexikói koncepcióval dolgozó Seoul Taco nevű fast casual étteremlánc, amelyet 2011-ben hozott létre David Choi séf a missouribeli Chesterfieldben.Az egyetlen food truckkal induló vállalkozás 2017-ben nyitotta meg ötödik „telepített” éttermét St. Louisban.
A koncepció konzekvensen ragaszkodik „utcai gyökereihez”, a berendezés kialakításához rendre a helyi street art művészektől is segítséget kérnek, így az étterembelső, a hangulat és persze az étlap egyaránt az utcai étkezésre utal. Az talán kissé didaktikus fogás, hogy legelső truckjuk karosszériájának néhány elemét dekorációként használják, ám az enteriőr legeredetibb, a Seoul Taco szó szerint is igazi színfoltja a hordozható „zenegépek” fala a hálózat minden egységében. A fal különböző élénk színekre festett, lehasznált hordozható kazettás magnókból és CD-lejátszókból áll. Remek reklámnak tűnik: igazi instagramtéma, de mesélni is jól lehet róla; pozitív hírét vinni az étteremnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Hogy jobban lássalak! – A nap képe
Tűzoltókészülék egy francia kisvárosi vendéglőben – ilyen kellene a fiatalok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Április közepétől új főborász dolgozik a Vylyan Pincészetnél
Április közepétől fiatal kollégájának, Tóth Sándornak adja át a kormányrudat…
Tovább olvasom >A Magyar Vendéglátók Ipartestületének tájékoztatása a vendéglátóhelyi nyitva tartás, illetve a vendégek ott-tartózkodásának új szabályairól
Tájékoztatjuk Önöket, hogy megjelent a 175/2021. (IV. 15.) Korm. rendelet…
Tovább olvasom >Nagy forgalmat vár a teraszokon a Vendéglátók ipartestületi elnöke
A Magyar Vendéglátók Ipartestületének elnöke szerint a a terasznyitásokat követően…
Tovább olvasom >