Erwin Müller második „Goldener Zuckerhut” díját nyerte el – Példátlan életmű a kiskereskedelemben
Berlinben, mintegy 500 vendég jelenlétében vehette át Erwin Müller, a Müller Holding alapítója a német élelmiszer- és fogyasztási cikkek iparágának legmagasabb kitüntetését, a „Goldener Zuckerhut” díjat. A rangos elismerés Müller kiemelkedő vállalkozói teljesítményét és a kiskereskedelemre gyakorolt forradalmi hatását méltatja.
2024. november 11-én Berlin adott otthont annak a rangos díjátadónak, ahol Erwin Müller, a Müller Holding alapítója másodjára részesült a „Goldener Zuckerhut” elismerésben. A díj, amelyet a német élelmiszeripar legkiemelkedőbb szereplői kapnak meg, Müller példátlan vállalkozói pályafutását és a belvárosi kiskereskedelem fenntartható fejlődéséhez való hozzájárulását méltatja.
Müller, aki már 1998-ban megkapta az „Év Vállalkozója” címet, most a kitüntetettek elit köréhez csatlakozott, akik mindkét elismerést magukénak tudhatják. Christoph Werner, a dm drogérialánc ügyvezető igazgatója beszédében kiemelte Müller innovációs szemléletét és azt a képességét, hogy a hagyományos áruházak hanyatlása után új életet lehelt a belvárosokba.
„Müller egy olyan termékkínálattal és értékesítési stratégiával formálta újra a belvárosi kiskereskedelmet, amely még ma is kiemelkedően releváns és gazdaságilag fenntartható,” mondta Werner, aki szerint Müller példát mutat a modern vállalkozóknak.
Erwin Müller köszönőbeszédében hangsúlyozta, hogy sikerei csapata nélkül nem valósulhattak volna meg. „Reggel a munkával kelek, este a munkával fekszem,” fogalmazott Müller, majd köszönetet mondott munkatársainak és partnereinek, akiknek elkötelezettsége és innovációs készsége erős alapot adott a cég fejlődéséhez.
A Müller Holding, amely nyolc országban több mint 900 üzlettel van jelen, ma 35.000 alkalmazottat foglalkoztat, és több mint 190.000 terméket kínál. A vállalat sikeresen ötvözi a hagyományos értékeket az innovatív megoldásokkal, amellyel a kiskereskedelem egyik legmeghatározóbb szereplőjévé vált.
Ez a díj nem csupán Müller életművét ünnepli, hanem a fenntartható és innovatív üzleti modellek jövőjét is kijelöli. Müller továbbra is inspirációt jelent mindazok számára, akik a modern gazdaság kihívásaira keresnek választ.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat…
Tovább olvasom >Nébih: citromos frissítő italt hívtak vissza a forgalomból
Citromos frissítő italt hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >