Erősen kezdi 2019-et a Starbucks
A Starbucks karakteres, mégis lágy ízű eszpresszóval szélesíti kávékínálatát, az új különlegesség január 8-tól elérhető a kávézólánc üzleteiben. A latin- amerikai és kelet-afrikai kávékultúra legjavát egyesítő, világos pörkölésű Blonde Roast egy újgenerációs, könnyű, de erőteljes eszpresszó, amelyet akár Cappuccino, hosszúkávé, tejeskávé vagy éppen vaníliás italkülönlegesség formájában is fogyaszthatnak a vendégek.
Blonde Roast: a mindennapok kávéja
„A kávé több mint egyszerű ital. A kávé közösséget formál, kapcsolatokat teremt, felejthetetlen élményeket nyújt. A Starbucksban ezzel a szemlélettel készítjük el az italokat, és ennek megfelelően minden csészénél a teljességre, tökéletességre törekszünk” – mondta el a Starbucks filozófiájáról Kerek Fanni, a márka brand managere. Az új Blonde Roast kávét is ebben a szellemben alkotta meg a kávézólánc, ugyanakkor kiemelt figyelmet szentelt annak, hogy az új alapkávé a mindennapoknak is tökéletes kiegészítője legyen. A Blonde Roast lágy ízvilága valójában egy igazi energiabombát rejt, amellyel akár a sötétebb téli napokat is gördülékenyebben, lendületesebben vesszük.
Eklektikus ízvilág
A Blonde Roast könnyed, világos pörkölésű eszpresszó, természetes citrusos édességgel, amelynek köszönhetően minden eddiginél kevesebb cukorral, édesítőszerrel fogyaszthatjuk kávénkat. A Blonde Roast különleges egyvelege a Latin-Amerikából és a Kelet-Afrikából származó kávébaboknak, a nem mindennapi párosítás selymes textúrát és a többi Starbucks kávéhoz képest változatlan koffeinmennyiséget eredményez. Az új termék így a durvább pörkölésű kávék erejét hordja magában, miközben ízvilága lágyabb, könnyedebb.
A Blonde Roast januárt 8-tól érhető el, valamint válik a menü állandó részévé a Starbucks üzleteiben. Elkészítéséért nem számolnak fel külön díjat a Starbucks baristái, így bármikor kérhetjük a megszokott italainkat az újfajta pörköléssel.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >