Élő streammel erősít a dm

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 09. 02. 08:18

Új vásárlási élmény a dmLIVE Shopping segítségével: a dm App alkalmazás élő vásárlási streamjei interaktív élményt kínálnak a drogéria vásárlóinak. Az élő közvetítéssel egybekötött vásárlás a drogéria piacon Magyarországon elsőként, kizárólag a dm-nél érhető el.

Indul a dm live

Ősztől új szolgáltatás kerül a dm portfóliójába: szeptember hónapban két alkalommal, majd októbertől heti rendszerességgel (szerdánként 19:00-tól) jelentkezik a drogéria a legújabb adásokkal. A live shopping egy élőben zajló, interaktív vásárlási lehetőség, amely nem csak edukál, de inspirációként is szolgál a nézők számára. Az élő adás lehetővé teszi, hogy a követők valós időben szólhassanak hozzá a műsorhoz, vagy kérdést tegyenek fel a témával, valamint a termékekkel kapcsolatban. Fontos megemlíteni, hogy a tanácsadás mellett lehetőség nyílik az azonnali online vásárlásra, ugyanis a kiválasztott termékekhez pedig további kedvezmények járnak majd exkluzív kuponok révén.

„A dm szakértői élőben közvetítik a szépségápolással, táplálkozással és életmóddal kapcsolatos témákat. Természetesen minden adás tematikája más és más lesz, amit márkanagykövetek és influencerek is tesznek még színessebbé. A korábbi években rendszeresen tartottunk az üzleteinkben vásárlói promóciókat, illetve tanácsadást is, a dmLIVE Shopping segítségével ezt az elvet átültetjük az okostelefonokra, így még nagyobb közönséget érhetünk el, valamint egy új szolgáltatással bővítjük többcsatornás kereskedésünket”

– magyarázza az applikáció fejlesztését Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere. 

dm

Kapcsolódó cikkeink