Elnyerte az Ozone Zöld-díjat a HEINEKEN Hungária
Rekordszámú pályázó közül nyerte el idén a HEINEKEN Hungária az Ozone Zöld-díjat a nagyvállalatok kategóriájában. A sörgyártó az elismerést a komplex programjával – az októberben meghirdetett Törődés Hónapjával, a helyi közösségekért tett erőfeszítéseivel, önkéntes napjaival és a nemrégiben közzétett Fenntarthatósági jelentésével – érdemelte ki.
Ebben az évben nagyvállalati kategóriában a HEINEKEN Hungária kapta az Ozone Zöld-díjat. A pályázatra rekordszámú nevezés érkezett. A gödöllői Szent István Egyetem Klímatanácsának tagjaiból álló zsűri kiemelte: a sörgyártó beadványa kimagaslóan sok információt tartalmazott. Nagyra értékelték azt is, hogy a cég nem a környezetvédelemhez szorosan kapcsolódó tevékenységet folytat, mégis példaértékű programokat végez a fenntartható gazdálkodásért.
A vállalat októberben meghirdette a Törődés Hónapját: egy cserép virág emlékeztette a cég munkatársait a környezetvédelem, az egymásról és a környezetről való gondoskodás fontosságára. A vállalat részt vett a Water Summiton, azaz a Víz Világkonferencián, a Bringázz a Munkába kampány keretében pedig összesen 60 kolléga 857 alkalommal csaknem 3300 kilométert tekerve érkezett kerékpárral a munkahelyére.
A vállalat októberben tette közzé negyedik Fenntarthatósági jelentését. Csak néhány az ebben olvasható eredmények közül: a HEINEKEN Hungária az elsődleges csomagolóanyagokat immár több mint 60%-ban újrahasznosítja, kevesebb szennyvizet termel, lényegesen csökkentette energiafelhasználását, és az elmúlt években mintegy 1200 energiatakarékos, zöld hűtőt szerzett be.
A cég idén hatodik alkalommal szervezi meg a helyi közösségeket támogató programját. A két telephelyen – Sopronban és Martfűn – összesen 6 millió forintot juttat majd el a HEINEKEN négy kiválasztott szervezetnek. A két városban szeptember végén, illetve október elején önkéntes napot is tartottak, Budapesten pedig a SUHANJ! Alapítvánnyal és a magyar vízilabda válogatott tagjaival együttműködve a Mozgássérült Emberek Rehabilitációs Központjának felújításában segédkeztek.
„Azt valljuk, hogy csak azok a vállalatok válhatnak igazán sikeressé hosszú távon, melyek működésüket is fenntarthatóvá teszik. Célkitűzésünk, hogy 2020-ra a világ legkörnyezetbarátabb sörgyárává váljunk. Ezzel a díjjal fontos visszaigazolást kaptunk arról, hogy jó úton haladunk. Magyarország legnépszerűbb sörmárkájának, a Soproninak tulajdonosaként fontos, hogy értéket teremtsünk, példát mutassunk, és törődjünk környezetünkkel és a közösséggel, melyben működünk” – mondta Joris Huijsmans, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >