Együttműködési megállapodást kötött a Szegedi Tudományegyetem és a Pick Szeged Zrt.
A kutatás, a fejlesztés valamint az oktatás területét is magába foglalja az a stratégiai együttműködési megállapodás, amelyet a Szegedi Tudományegyetem és a Pick Szeged Zrt. kötött – közölte az egyetem az MTI-vel.
Az intézmény és a vállalat a korábbiakban is több területen működött együtt, a dokumentum ennek a közös munkának a megerősítése.
Közölték: a jövőben a Szegedi Tudományegyetem és a Pick Zrt. kiemelten együttműködik az alap- és alkalmazott kutatások területén, így folyamat-fejlesztésekben, műszaki-technológiai fejlesztésekben, valamint új termékek fejlesztésében. A megállapodás kitér az oktatásra is: a Pick Szeged Zrt. szakmai gyakorlati helyet biztosít a szegedi egyetem hallgatóinak, gyakornoki programmal támogatja szakmai fejlődésüket, és bekapcsolódik az SZTE tehetséggondozó programjaiba ösztöndíjak révén is – írták.
A Pick Szeged Zrt. – amely a Bonafarm vállalatcsoport tagjaként Magyarország legnagyobb húsipari vállalkozása, országszerte négy városban vannak gyártóüzemei, öt telephellyel, saját üzletlánccal, Budapesten pedig kereskedelmi központtal rendelkezik – támogatja az egyetemi értékek megőrzését, és anyagi támogatást nyújt az egyetemi alapfeladatok megvalósításához.
A világranglistákon előkelő helyen szereplő szegedi felsőoktatási intézmény és az ország legnagyobb húsipari vállalata pályázatokon is indul majd közösen, az együttműködési megállapodás eredményeként kialakított témákra, projektekre pedig külön-külön egyedi megállapodásokat kötnek – áll a közleményben.
A Bonafarm vállalatcsoporthoz tartozik többek között a Pick Szeged Zrt., a Sole-Mizo Zrt. és a Csányi Pincészet Zrt. is. A nyilvános adatbázis a cégcsoport szerint 2014-ben 2,035 milliárd forint nettó árbevételt ért el az előző évi 1,38 milliárd forint után. Mérleg szerinti eredménye a 2013-as 115,491 millió forint nyereség után 502 millió forint veszteséget mutat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >