Egyre több termékpartner csatlakozik a Lyonesshez
2010. második felében nagymértékben nőtt a Lyoness kártyás termékpartnereinek száma, egyre több nagyvállalat tartja fontosnak, hogy csatlakozzon az eddig több mint 3 000 termékpartnert tömörítő vásárlóközösséghez. Szeptemberben a KIKA, Európa vezető lakberendezési áruháza, novembertől pedig az Euronics Műszaki Áruházakban is igénybe vehetőek a kártyás termékpartneri szolgáltatások. Az eddig kizárólag utalványokat elfogadó műszaki áruházlánc vásárlói számára ezzel elérhetővé vált az egyszerű és kényelmes vásárlás, amelyet a Lyoness tagjaként bárki igénybe vehet. Magyarországon már több mint 360 ezer vásárló tagja a közösségnek, míg nemzetközi szinten több mint 1,5 millióan élvezik a Lyoness tagsággal járó előnyöket.
A Lyoness termékpartnereknél a vásárlások alkalmával a kedvezményre jogosító Lyoness Cashback Kártya használatával pénzt takaríthatnak meg a vásárlóközösség tagjai. A törzsvásárlók nemzetközileg több mint 18 500, Magyarországon több mint 3 ezer termékpartner által kínált kedvezményt vehetnek igénybe. A termékpartner cégek skálája igen széles, számos kisebb vállalkozás mellett jelentős multinacionális vállalatok, mint többek között az Euronics, az OMV, a Müller, a Humanic, a Mediamarkt, a Praktiker, a Hervis és a Charles Vögele egyaránt együttműködnek a Lyoness-szel.
A Lyoness törzsvásárlói rendszer lényege, hogy minden egyes termékpartnernél történt vásárlás után a vásárlás meghatározott százaléka jóváírásra kerül a Lyoness törzsvásárló részére. A Lyoness előnyeiből nem csak a vásárlók részesednek, a vásárlóközösség tagjai ugyanis minden egyes elköltött forintjukkal támogatják a Lyoness Gyermek és Család Alapítvány szociális projektjeit is. A vásárlások során kapott kedvezmény 0,1 %-a minden esetben a Lyoness Gyermek és Család Alapítvány segélyalapját gyarapítja. A karitatív szervezet abból a célból jött létre, hogy segítséget nyújtson azoknak az embereknek, akiknek külső támogatás nélkül nem lenne esélyük részt venni olyan képzéseken, amelyek által jobb lehetőségekhez juthatnak, így biztosítva számukra magasabb életminőség elérését – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >KSH: novemberben a fogyasztói árak 3,7 százalékkal haladták meg az előző év azonos havi értékeket
Novemberben a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >