Egyre derűlátóbbak az amerikai fogyasztók
Júliusban tovább nőtt a fogyasztók optimizmusa az Egyesült Államokban. A Conference Board fogyasztói bizalmi indexe 90,9 pontra nőtt a várt 85,5 ponttal szemben – írja a portfolio.hu.
Az amerikai Conference Board a júniusi számokat felülvizsgálta és a korábbi 85,5 pontos szintről 86,4 pontra javította. A júliusi 90,9 pontos érték még ehhez a szinthez képest is jelentős javulásnak számít.
Az alindexeket vizsgálva mindegyik esetben javulásról beszélhetünk. A pillanatnyi megítélés almutatója a júniusi 86,3 százalékról 88,3 százalékra emelkedett. A jövőbeli várakozások alindexe ehhez képest még nagyobb mértékben javult: 86,4 pontról 92,7 pontra változott. Az egyéves inflációs várakozások 5,5 százalékról 5,4 százalékra változtak, míg az álláskeresés alindexe az előző havi 30,7 ponton maradt. A pénzpiacok a meglepően jó hírekre nem reagáltak érdemben. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >