Egészségedre, Mama! – A nap képe

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 10. 07. 09:58

Augusztus elejének híre volt, hogy a magyar bor-, gyöngyözőbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kommunikációs kampányt indított a MT Zrt. AMC vezérigazgatósága, annak érdekében, hogy éves szinten kiegyenlítettebbé tegye a fogyasztást. A kampány nyitó sajtótájékoztatóján Budafokon, a Törley Pezsgőpincészetben került sor. A hazai piac kétharmadát magáénak tudó cég saját adatai szerint tavaly az országban mintegy 22 millió palack pezsgő került értékesítésre. Felmérések szerint a forgalom 80 százaléka az év végi ünnepekhez, a karácsonyhoz és a szilveszterhez köthető (tegyük hozzá, ez az arány 20 éve jóval magasabb volt). Az MT Zrt. a mostani 50 millió forint felhasználását lehetővé tévő közösségi népszerűsítő kampánnyal ezen az aránytalanságon szeretnének változtatni.

Nem tudjuk, ekkora összeg mire elég a kissé talán konzervatív trendek megváltoztatásának kísérletében, de a Törley – már csak üzleti megfontolásokból is – jó két évtizede kísérletezik a pezsgő „mindennapi” italként való elfogadtatásával. Promóciókkal, POS anyagokkal megtámogatott akciókkal próbálták rávenni a fogyasztókat, hogy az emlékezetes napokat pezsgővel ünnepeljék. A legkedvesebbek talán az Anyák napja és a Valentin nap előtt a palackokra került nyakcímkék, utóbbi több változatban is készült, a világirodalom legszebb szerelmes verseivel – a közel két évtizede megvalósított projektek képeiből mutatunk ízelítőt.

Egeszsegedre, Mama! - A nap kepe 1

Egeszsegedre, Mama! - A nap kepe 2

Kapcsolódó cikkeink