E-kereskedelemben erősít a Retargeting.biz
Az e-kereskedelmi piacon erősíti tovább a pozícióit a Retargeting.biz. A romániai székhelyű online kereskedő és marketing cég nemcsak hazájában, hanem egész Kelet-Európában, így Magyarországon is bevezeti új megoldását, amely az alkalmazásprogramozási (API) felületen keresztül teszi elérhetővé az ügyfeleinek a Google, a Facebook és az Instagram alkalmazásait. A Google programozható remarketing, valamint a Facebook és Instagram dinamikus hirdetések jellemzőinek köszönhetően, a Retargeting.biz ügyfelei a Google AdWords, a Google Display Network, a Facebook és az Instagram hirdetések útján képesek lesznek arra, hogy olyan remarketingkampányokat hozzanak létre, amelyek visszacsalogatják a webáruházak érdeklődőit, azon felhasználókkal együtt, akik fizetés nélkül távoztak az oldalról. A cég a teljes folyamatot automatizálta, a tartalmat pedig minden egyes látogató számára személyre szabja.
– Azon kívül, hogy ezek a funkciók lehetővé teszik egy webáruház látogatóinak ismételt megkeresését, olyan új vásárlókat célzó kampányok is létrehozhatóak velük, amelyek azokat érik el, akik valamilyen szempontból hasonlóak egy-egy webáruház ügyfélköréhez – hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz vezérigazgatója és alapítója.
A Google, Facebook és Instagram alkalmazásfelületi integrációja révén bármely Retargeting.biz ügyfél perceken belül élvezheti a felsorolt tulajdonságokban rejlő lehetőségeket olyan további egyedi opciók mellett, mint a termékkatalógus automatikus létrehozása és frissítése, a valós idejű statisztikák létrehozása vagy a valós idejű hirdetésoptimalizáció. A cég ugyanakkor bemutat egy új, egységes irányítópultot is, amely tartalmazza az összes Retargeting.biz funkciót. Az újratervezett felhasználói interfész könnyű használatot garantál az e-mailtől kezdve a helyi, push-értesítéseken és SMS-en át, az új Google programozható remarketing, illetve Facebook és Instagram dinamikus hirdetésekig. //
Kapcsolódó cikkeink
Az év keresésekben: Google keresési trendek 2023
A Google Kereső nagyméretű információs bázisának köszönhetően évek óta segíti…
Tovább olvasom >Az érintett hazai e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalommal kalkulál
A reálbérek idei átmeneti visszaesése, a vásárlók rendelkezésére álló szűkebb…
Tovább olvasom >Német nyelvterületen a visszaküldés elkerülése az e-kereskedők egyik legfőbb prioritása
Németországban, Ausztriában és Svájcban az online kiskereskedők kiemelt figyelmet fordítanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre inkább az akciókra alapozzák a karácsonyt a magyarok
A tavalyi évhez hasonlóan idén is a tudatosság határozza meg…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én délig nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket és az ilyenkor megszokott nyitvatartást…
Tovább olvasom >Készülődés a SIRHA Budapest 2024-re
Az elmúlt évtized során a Közép-Kelet Európa legjelentősebb nemzetközi élelmiszeripari…
Tovább olvasom >