Drasztikusan esett a bevásárlótáskák eladása a szupermarketekben
Egészen jelentősen, 93 százalékkal visszaesett a brit szupermarketekben a bevásárlótáskák vásárlásának aránya, amióta az üzletek „büntetést” szabnak ki azon vevőknek, akik nem hoznak magukkal szatyrot.
A Banish the Bags kampány keretében a vásárlóknak 5 penny-s büntetést kell fizetniük, ha táskát vásárolnak. Öt évvel ezelőtt évente 7,6 millió táska fogyott a Tesco, a Sainsbury’s, az Asda, a Morrisons, a Marks Spencer, a Co-op és a Waitrose üzleteiben. A „büntetés” bevezetése óta ez az arány 549 millióra esett vissza. Az ötpennysekből befolyó összeg karitatív szervezetekhez kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >