Digitális parfümtesztelő a Macy’s-től
Új módon szeretné értékesíteni parfümjeit a Macy’s. A cél a vásárlói élmény javítása.
A kiskereskedő mind a 34 amerikai üzletében digitális parfümpultokat állít fel. A vásárlók magukra fújhatnak egy kis parfümöt, majd a digitális kijelzőn keresztül azonnal megkapnak róla minden lehetséges információt.
A cég azt szeretné elérni, hogy olyan élmény kínáljon vevőinek, ami nagyon hasonlít az online vásárláséhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 30 millió forintnyi hamis parfümöt talált a NAV a fővárosban
Több mint 30 millió forintnyi hamis parfümöt találtak a pénzügyőrök…
Tovább olvasom >Idén a személyre szabottság a kulcsszó a kereskedelemben
Személyre szabottság, mesterséges intelligencia, fenntarthatóság – ezek azok a kulcsszavak,…
Tovább olvasom >Honeywell felmérés: a kiskereskedők terveznek az MI-technológiákkal
A kiskereskedőknek nagy terveik vannak a mesterséges intelligencia (MI) alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kreativitás és művészeti szaktudás, mint az üzleti siker alapja?
Releváns kérdés, hogy azok, akik művészeti és kulturális területen mozognak…
Tovább olvasom >Újabb kiválóságok és zöldipari innovációk a Környezet Védelméért díj átadásán
Szombaton este egy különleges helyszínen, a Duna vizén ringatózó Európa…
Tovább olvasom >Rekordszámú nevezés érkezett a Brillante-2024 Nemzetközi Pálinka- és Párlatversenyre
Rekordszámú nevezés érkezett a Gyulai Pálinkafesztiválon belül meghirdetett Brillante-2024 Nemzetközi…
Tovább olvasom >