Debrecenben is megnyílt az első a Lidl áruház

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 12. 06. 11:36

December 6-án, csütörtökön a Lidl 156. hazai áruházát nyitotta meg Debrecenben, a Derék utca 31. szám alatt. Debrecenben ez az első Lidl áruház, ezért az ünnepélyes megnyitón részt vett Somogyi Béla alpolgármester is. Az áruház 1272 négyzetméteren, széles termékkínálattal, 40 új munkatárssal várja vásárlóit, amelyhez 146 autót befogadni képes parkoló is tartozik.

„Egy régi álmunk vált valóra azzal, hogy megnyithattuk első debreceni áruházunkat. Külön köszönjük a városvezetésnek az építési és az engedélyezési folyamatok során nyújtott rengeteg segítséget.”- mondta Grósz Jenő a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. A nyitás napján számos helyi akció, ajándékok és különböző meglepetések várják a környéken élőket. Az új áruházban több mint 1400 különböző termék kapható, melyek nagy részét a vásárlók körében igen népszerű saját márkás termékek képezik. Ezeket a kontrollált minőségű termékeket neves magyar és külföldi gyártók kizárólag a Lidl számára fejlesztették ki, ezért különösen kedvező érték-ár arányt képviselnek.

„Legfontosabb érték számunkra vásárlóink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. Mindig friss zöldség- gyümölcs kínálattal, széles pékáru választékkal és sokféle tejtermékkel várjuk vásárlóinkat.”- tette hozzá Grósz Jenő.

A Lidl hetente változó food akciókon túl, non-food termékakciókkal jelentkezik, ahol textiláruk, növények, ruházati termékek és berendezési tárgyak is megtalálhatóak, melyek rendkívül kedvező árakon kerülnek a polcokra.

A Lidl alapítása a 30-as évekre nyúlik vissza Németországba. Mára már Európa legnagyobb diszkont élelmiszerkereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak. A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, mikor első logisztikai központját és 12 üzletét is megnyitotta. Mára már országszerte 156 áruháza, 3 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós) és közel 3500 dolgozója van. Az elmúlt néhány évben a diszkont élelmiszerkereskedelmi hálózatok között átvette a vezető szerepet és az első 10 között szerepel az üzletláncok rangsorában is (napi fogyasztási cikkek kis- és nagykereskedelmében). A Lidl az 1400-at is meghaladó termékeinek beszerzésekor különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, hiszen ezen termékek döntő része számos európai Lidl áruház polcain is megtalálható.

A Lidl Magyarország 2012-ben első alkalommal kapott Superbrands és Business Superbrands kitüntetést. Az elismerés megmutatja, hogy márkánk példaként szolgál azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének márkaépítés tekintetében. Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak a Lidl Magyarország, hanem a partnerek, vásárlók számára is, amely garanciát nyújt arra, hogy egy megbízható élelmiszerlánc minőségi termékeit és szolgáltatásait választják.

Kapcsolódó cikkeink