Csomagolás nélküli uborka a Rewe Grouptól
Eltávolítja műanyag csomagolást az uborkákról a Rewe Group. A német kiskereskedő ezzel a lépéssel évi 160 ezer kg plasztikkal kevesebbet használ fel.
A Rewe változtatása része annak a stratégiának, amely során a cég ahol csak lehet, megszünteti a műanyag csomagolás saját márkás termékein, vagy átáll újrahasznosítható anyagokra.
2025-re a Rewe és a Penny 20 százalékkal akarja csökkenteni saját márkás termékei csomagolását.
Kapcsolódó cikkeink
Jön Magyarországra a BILLA is?
Az orosz Mere lehetséges magyarországi megjelenése és a külföldi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst, 2032-ig közel 250 milliárd dollárosra nőhet a piac
A környezetvédelmi szabályozások, a fenntartható anyagok iránti növekvő igény és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >