Csak javítani ne kelljen?
A kereskedők többsége már lecserélte korábbi kasszáját online pénztárgépre, és augusztus végéig elvben nullára csökken azok száma, akik nem ilyet használnak. Az üzembe állított mintegy 151 ezer új eszköz közül természetes, hogy néhány meghibásodik. Ezek szervizhátterével azonban időnként vannak gondok.
Szeptember elejére gyakorlatilag az ország összes kereskedője online pénztárgépet használ majd. Az így üzembe állított, pillanatnyilag 151 ezer kassza közül természetes, hogy némelyik meghibásodik, nem volt ez másképp a régebbi kasszatípusoknál sem. Jelenleg ötezer bejelentést tartanak nyilván, ahol a javítást nem lehetett a helyszínen elvégezni. A gondot az jelenti, hogy a szoros határidők miatt az eszközök bevezetése is nehézségekbe ütközött, lekötve a forgalmazók teljes kapacitását, így az alig egyéves rendszer – amelynek a kasszák csak a beviteli pontjai – mögötti szervizháttér még nem tudott felnőni a feladathoz. A javítást végző szakemberek felkészültségével nem is szokott hiba lenni, a problémák inkább a cserekészülékek biztosításakor jelentkeznek.
Bővebben: http://www.onlinekassza.hu/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >